• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo opzeggen: iemand al gelukt?

Status
Not open for further replies.
Volgens mij MAG Ziggo niet eens afschrijven - want je hebt een machtiging aan @Home, Casema of Multikabel gegeven - en niet aan Ziggo.
Ziggo zal dus opnieuw een machtiging moeten aanvragen bij zijn gebruikers..

Kan nog leuk worden.

Dat is wel afgedekt. Het is niet de eerste keer dat een bedrijf wordt overgenomen waarbij de automatische incasso automatisch ook overgenomen wordt. Hier zijn regels voor, die nu zeker ook gevolgd zullen zijn.

Ofwel: Ziggo mag, kan en zal gewoon een incasso doen.
 
Dat is wel afgedekt. Het is niet de eerste keer dat een bedrijf wordt overgenomen waarbij de automatische incasso automatisch ook overgenomen wordt. Hier zijn regels voor, die nu zeker ook gevolgd zullen zijn.

Ofwel: Ziggo mag, kan en zal gewoon een incasso doen.

Jammer.
Had mischien een 'stok achter de deur' geweest - door betalingen achter te houden totdat ze hun zaken voor elkaar hebben.

(En ja, dat mag - maar je moet het apart houden, en dan alles betalen zodra problemen zijn opgelost - eventuele vergoedingen komen pas na betaling)
 
Jaja na een week geleden een vraag te hebben gesteld kwam er vandaag weer een antwoord...

Geachte mevrouw Van der V,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "Vraag - Internet - Opzegging
Voorheen moest het inderdaad schriftelijk. Vanaf heden is het zo, dat zolang u,uw Radio & Televisie behoud, u al het overige telefonisch of per e-mail kunt opzeggen.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.


Nou Ziggo als dat dan mogelijk is zou het dan niet vreselijk slim zijn om hier een bevestiging te sturen naar de klant die een opline opzegging heeft gedaan? Telefonisch zijn jullie namelijk niet te bereiken.

Antwoord-email is verzonden, ben benieuwd wanneer ik weer antwoord krijg en wat het antwoord is op mn verzoek voor bevestiging van opzegging.
 
Antwoord-email is verzonden, ben benieuwd wanneer ik weer antwoord krijg en wat het antwoord is op mn verzoek voor bevestiging van opzegging.

Waarschijnlijk over 5 weken.
Zolang duurt het gebruik van een webformulier of een email.

Klachten neemt Ziggo momenteel niet eens in behandeling.
Je krijgt een bevestiging dat het ontvangen is - en vervolgens blijft het stil.
Mischien toch maar eens de rechtsbijstand om advies vragen - 2 weken geen geluid op de digitale TV is behoorlijk irritant.
 
Waarschijnlijk over 5 weken.
Zolang duurt het gebruik van een webformulier of een email.

Klachten neemt Ziggo momenteel niet eens in behandeling.
Je krijgt een bevestiging dat het ontvangen is - en vervolgens blijft het stil.
Mischien toch maar eens de rechtsbijstand om advies vragen - 2 weken geen geluid op de digitale TV is behoorlijk irritant.
Bij mij ging het gelukkig iets sneller met antwoorden maar als ik voor eind van volgende week geen bevestiging van opzegging heb ontvangen gaat er een aangetekende brief naar Ziggo. Ik betaal geen dag langer dan mn opzegtermijn afloopt per 01-08-2008. :mad:
 
2 weken geen geluid op de digitale TV is behoorlijk irritant.

Als dat je enige probleem is kun je beter de vraag even op dit forum stellen in de groep van jouw merk/type ontvanger. Je krijgt dan vermoedelijk wel een antwoord van een mede gebruikers van die ontvanger. Dit zijn meestal problemen die door een reset of instelling op te lossen zijn. Als je ontvanger echt stuk is moet je via de helpdesk, maar die kans is niet zo groot.
 
Geen geluid, maar wel beeld via digitale televisie is vaak simpel op te lossen door stekker van de decoder uit het stopcontact te halen terwijl de decoder aanstaat. Na een paar seconde sluit je de decoder weer aan op het stroom en start hij zichzelf op. Ik heb dan altijd weer geluid. Naar probleem van Samsung denk ik...
 
Als dat je enige probleem is kun je beter de vraag even op dit forum stellen in de groep van jouw merk/type ontvanger. Je krijgt dan vermoedelijk wel een antwoord van een mede gebruikers van die ontvanger. Dit zijn meestal problemen die door een reset of instelling op te lossen zijn. Als je ontvanger echt stuk is moet je via de helpdesk, maar die kans is niet zo groot.

Helaas - ik heb alles (samen met iemand van de helpdesk) al geprobeerd - tot en met een remote reset.
Hun conclusie in eerste instantie was " defecte decoder " - maar achteraf bleek het een signaalfout (gisteren met HD besproken).
En ook, nee, dit is niet mijn enige probleem - een officieel antwoord op klachten blijft uit, een zakelijke vraag over retourzending ziggo eigendom word niet beantwoord...
Kijk maar eens op het TROS Radar forum.
 
Multikabel had het slim aangepakt om de wijziging in de laatste dagen van april pas door te geven aan de klanten.
Helaas was hierdoor mijn opzegging van het internet door de feestdagen als koninginnedag 2 dagen te laat binnen. En laat ze hier bij Multikabel heel lullig over doen zodat je nog een maand moet blijven. Echt zielig, laat ze de wijzigingen eerder doorgeven zodat je gepast actie kunt ondernemen. Nog een half maandje en dan ben ik van Ziggo af. Echt sinds de 3 kabelaars samen zijn gegaan is het een puinhoop waar bijna niet omheen te komen is.
 
Jaja na een week geleden een vraag te hebben gesteld kwam er vandaag weer een antwoord...

Geachte mevrouw Van der V,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "Vraag - Internet - Opzegging
Voorheen moest het inderdaad schriftelijk. Vanaf heden is het zo, dat zolang u,uw Radio & Televisie behoud, u al het overige telefonisch of per e-mail kunt opzeggen.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.


Nou Ziggo als dat dan mogelijk is zou het dan niet vreselijk slim zijn om hier een bevestiging te sturen naar de klant die een opline opzegging heeft gedaan? Telefonisch zijn jullie namelijk niet te bereiken.

Antwoord-email is verzonden, ben benieuwd wanneer ik weer antwoord krijg en wat het antwoord is op mn verzoek voor bevestiging van opzegging.
Jaaaaa ik heb een mail gekregen zij het met een sumier antwoord maar bevestiging is bevestiging lijkt mij. Zie onderstaande :

Geachte mevrouw van der V,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "- Vraag - Internet - Opzegging ".

Internet en telefonie zullen per 31 juli 2008 beëindigd worden.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.
Met vriendelijke groet,
... *)
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.

Dat noemen we nou nog eens service :roll:

*) Mod : Naam medewerker verwijderd.
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top