• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo opzeggen: iemand al gelukt?

Status
Not open for further replies.
Ik heb u op 20 maart al aangegeven hoe op te zeggen.
Als u de HD belt kunt u de status van uw opzegging opvragen.

Heeft iemand ook zoiets meegemaakt? Vanaf het moment dat ik mijn 1e aangetekende brief met handtekening retour heb verzonden, heeft Ziggo 2x in de maand Maart geld afgeboekt!!! :no: In totaliteit dus 2x € 19,95 en 1x € 23,28 (wat dit laatste bedrag moet betekenen???????). Hoe is dit mogelijk? Waarom stopt Ziggo mijn internetabonnement niet?

Kan iemand mij hier helpen? Ik word er zo moedeloos van :(
 
Zo eenvoudig is het niet. Wanneer ik helpdesk bel dan kunnen ze niet eens gegevens over mijn internetabonnement vinden, bel ik later terug dan blijkt mijn abonnement te zijn opgezegd, bel ik nog een keertje op dan zeggen ze dat ze telefonisch niks kunnen doen. Een ieder vertelt mij iets anders. Het is echt serieus niet eenvoudig om op te zeggen. Ze bevestigen niet eens mijn met handtekening retour gestuurde brieven. Het is onvoorstelbaar wat Ziggo doet. Ik ga het nu met een brief van de jurist proberen. Ik weet het gewoon niet meer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top