• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo opzeggen: iemand al gelukt?

Status
Not open for further replies.
Dus een aangetekende brief is voldoende? Ik voorzie namelijk dat deze brief evenveel effect zal hebben als de brief die eerder verstuurd is. Daar moest namelijk ook achteraan gemaild worden (weer iets waar tijd in gaat zitten).
 
Dus een aangetekende brief is voldoende? Ik voorzie namelijk dat deze brief evenveel effect zal hebben als de brief die eerder verstuurd is. Daar moest namelijk ook achteraan gemaild worden (weer iets waar tijd in gaat zitten).
Met een aangetekende brief heb je ECHT bewijs dat jij het opgezegd hebt. Niet bekend met het fenomeen 'aangetekend'? Suc6 er mee, het zal niet voor je gedaan worden.
 
Met een aangetekende brief heb je ECHT bewijs dat jij het opgezegd hebt. Niet bekend met het fenomeen 'aangetekend'? Suc6 er mee, het zal niet voor je gedaan worden.
Wat zal niet gedaan worden? Mijn opzegging verwerken? Waarom niet?
 
Opzeggen?

Zigoo is niet bereikbaar.
Niet per telefoon
Niet per mail
Niet via hun website
Dan maar via de TV, dat gaat toch niet?
Dit zijn de 4 diensten die zij leveren en die niet, slecht of nauwelijks functioneren.
Wat heeft ziggo in haar kort bestaan gepresteerd? Als eerste een tariefsverhoging. Voor wat? Meer betalen voor minder presteren. Ik zat bij Multikabel en was daar zeer tevreden over.
Ook ik wil bij ziggo weg, maar waar heen? KPN of een ander bedrijf uit de puinhooptop3?
Ik weet wel dat ik elders veel minder ga betalen. Voor mijn powerabonnement betaal ik nu 70 euro. Er is vast wel een bedrijf die voor de helft van dit geld half zo slecht als ziggo zal presteren.
En is het niet zo dat als je overstapt het opzeggen bij ziggo door het nieuwe bedrijf gedaan wordt? Dus geen gedoe van onbereikbaarheid, geen gestress, en misschien ook geen langdurig verlies van je diverse verbindingen.
 
Zigoo is niet bereikbaar.
Niet per telefoon
Niet per mail
Niet via hun website
Dan maar via de TV, dat gaat toch niet?
Dit zijn de 4 diensten die zij leveren en die niet, slecht of nauwelijks functioneren.
Wat heeft ziggo in haar kort bestaan gepresteerd? Als eerste een tariefsverhoging. Voor wat? Meer betalen voor minder presteren. Ik zat bij Multikabel en was daar zeer tevreden over.
Ook ik wil bij ziggo weg, maar waar heen? KPN of een ander bedrijf uit de puinhooptop3?
Ik weet wel dat ik elders veel minder ga betalen. Voor mijn powerabonnement betaal ik nu 70 euro. Er is vast wel een bedrijf die voor de helft van dit geld half zo slecht als ziggo zal presteren.
En is het niet zo dat als je overstapt het opzeggen bij ziggo door het nieuwe bedrijf gedaan wordt? Dus geen gedoe van onbereikbaarheid, geen gestress, en misschien ook geen langdurig verlies van je diverse verbindingen.
Normaliter zeggen providers niets voor jou op bij je ex-provider. Een uitzondering wordt meestal gemaakt als je ergens voip telefonie gaat nemen. In verband met de nummerportering zegt je nieuwe voip provider je huidige/oude telefoonlijn bij KPN op. Of dit ook is als je van voip provider A naar voip provider B gaat, weet ik niet.
 
Last edited by a moderator:
Normaliter zeggen providers niets voor jou op bij je ex-provider. Een uitzondering word meestal gemaakt als je ergens voip telefonie gaat nemen. In verband met de nummerportering zegt je nieuwe voip provider je huidige/oude telefoonlijn bij KPN op. Of dit ook is als je van voip provider A naar voip provider B gaat, weet ik niet.

Binnen ADSL gebeurt het wel vaak dat de oude wordt opgezegd door de nieuwe. Dit is mogelijk omdat er maar 1 ADSL abonnement in de telefooncentrale ingesteld kan worden.

Omdat deze beperking niet geldt bij een overstap van kabel naar ADSL of andersom, doen de kabelbedrijven niet mee aan het onderling opzeggen van internetabonnementen.
 
Ook ik zou graag willen weten hoe ik bij Ziggo het snelst kan opzeggen? Is dat per telefoon? Moet ik een brief sturen waarin ik schrijf wat ik wil opzeggen? Is er een te downloaden formulier dat ik moet invullen en opsturen?

Stel dat ik per 31 juni* wil opzeggen, hoe doe ik dit en wanneer? Verder zit ik niet met een (of meerdere) vooruit betaalde maand(en). Ziggo krijgt tot op heden nog steeds van ons het maandelijkse bedrag overgeboekt aan het einde van de betreffende maand. Er is geen sprake van een automatische incasso en geen sprake van een maand vooruit betaald.

*Ik heb al een aantal jaren achter elkaar Internet dus als alles goed is, zou ik per hele maand moeten kunnen opzeggen.
Natuurlijk vinden we het heel jammer als je een abonnement wilt beƫindigen. Als je 1 van je abonnementen van Ziggo wilt opzeggen, gebruik je hiervoor het wijzigingsformulier. Als je alle producten van Ziggo wilt opzeggen, stuur je ons een brief.
Opzegtermijn

Standaard is de opzegtermijn 1 maand. Deze gaat in op de eerste dag van een maand. Als je bijvoorbeeld opzegt op 15 december, stopt je abonnement op 1 februari. Het is mogelijk dat je een contract voor langere tijd hebt, bijvoorbeeld 1 jaar. Dat kan als je hebt meegedaan aan een bepaalde actie. Houd dan rekening met deze langere opzegtermijn.
Naar het wijzigingsformulier
Let op:

  • Televisie Z1 kun je alleen schriftelijk opzeggen.
  • Gebruik je het wijzigingsformulier om een Alles-in-1 pakket op te zeggen? Dan wordt je abonnement automatisch overgezet naar Televisie Z1. Wil je ook geen abonnement meer op Televisie Z1? Zeg dan het Alles-in-1 pakket schriftelijk op.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top