P
paullus!
Dank je Geoffrey voor de reactie.
Er is al twee keer naar de helpdesk gebeld een paar weken geleden.
Eerst door mij zelf en de tweede keer door mijn moeder.
Beide keren kon men zien dat het portatieformulier was aangekomen en goed was ingevuld.
Men kon de tenaamstelling zien en het nummer dat geporteerd moet worden. Beide waren juist.
Men kon echter niets zeggen over het verloop. Ook doorverbinden naar de afdeling waar de portatie wordt uitgevoerd was niet mogelijk.
Daarom is het zo vreemd dat het maar niet rond komt.
Ziggo heeft alle gegevens waardoor de portatie uitgevoerd moet kunnen worden in bezit.
Dat het door drukte wat langer duurt is te begrijpen, maar meer dan 4 weken is wel wat gortig.
Er is al twee keer naar de helpdesk gebeld een paar weken geleden.
Eerst door mij zelf en de tweede keer door mijn moeder.
Beide keren kon men zien dat het portatieformulier was aangekomen en goed was ingevuld.
Men kon de tenaamstelling zien en het nummer dat geporteerd moet worden. Beide waren juist.
Men kon echter niets zeggen over het verloop. Ook doorverbinden naar de afdeling waar de portatie wordt uitgevoerd was niet mogelijk.
Daarom is het zo vreemd dat het maar niet rond komt.
Ziggo heeft alle gegevens waardoor de portatie uitgevoerd moet kunnen worden in bezit.
Dat het door drukte wat langer duurt is te begrijpen, maar meer dan 4 weken is wel wat gortig.