P
paullus!
Eindelijk excuses
Mijn moeder is vandaag gebeld door Ziggo.
Er is eindelijk echt excuses gemaakt voor de slepende kwestie, en het teveel gefactureerde bedrag wordt teruggegeven.
Men was zelfs bereid om de telefoonkosten naar de helpdesk te vergoeden, maar dat hoeft niet. Het gaat maar om een paar Euro door het lokale tarief.
Met dank aan Saywhat voor het aankaarten bij de juiste afdeling.
Ik hoop nu echt dat alles in orde is en er geen negatieve verrassingen meer komen.
Voor de rest werkt alles technisch prima en daar gaat het uiteindelijk om. Wat dat aan gaat komt de positieve verwachting van betrouwbaarheid van de kabel gewoon uit.
Dus hopelijk: eind goed, al goed!
Mijn moeder is vandaag gebeld door Ziggo.
Er is eindelijk echt excuses gemaakt voor de slepende kwestie, en het teveel gefactureerde bedrag wordt teruggegeven.
Men was zelfs bereid om de telefoonkosten naar de helpdesk te vergoeden, maar dat hoeft niet. Het gaat maar om een paar Euro door het lokale tarief.
Met dank aan Saywhat voor het aankaarten bij de juiste afdeling.
Ik hoop nu echt dat alles in orde is en er geen negatieve verrassingen meer komen.
Voor de rest werkt alles technisch prima en daar gaat het uiteindelijk om. Wat dat aan gaat komt de positieve verwachting van betrouwbaarheid van de kabel gewoon uit.
Dus hopelijk: eind goed, al goed!