R
Raymond74
Santpoort, ik herken me volledig in je probleem.
Ik ben zelf ook al tijden bezig met nummerportatie van Orange naar Ziggo, maar het schijnt niet te mogen. Dan geeft Orange geen toestemming, is het formulier weer weg of heeft een collega weer iets verkeerd ingevoerd. Nu, na ik weet niet hoeveel keer bellen, is me verteld dat iemand een cijfertje verkeerd heeft ingetoetst en moet ik weer minimaal een week wachten. En in de tussentijd natuurlijk ook geen digitale tv, want de order zit vast en kan niet doorgezet worden. Ik heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in dat het deze keer goed komt. Zucht, twwe maanden geen telefoon is echt te lang. Maar als ik dan jouw verhaal lees valt het bij mij nog mee...
Ik ben zelf ook al tijden bezig met nummerportatie van Orange naar Ziggo, maar het schijnt niet te mogen. Dan geeft Orange geen toestemming, is het formulier weer weg of heeft een collega weer iets verkeerd ingevoerd. Nu, na ik weet niet hoeveel keer bellen, is me verteld dat iemand een cijfertje verkeerd heeft ingetoetst en moet ik weer minimaal een week wachten. En in de tussentijd natuurlijk ook geen digitale tv, want de order zit vast en kan niet doorgezet worden. Ik heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in dat het deze keer goed komt. Zucht, twwe maanden geen telefoon is echt te lang. Maar als ik dan jouw verhaal lees valt het bij mij nog mee...