• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo opzeggen: iemand al gelukt?

Status
Not open for further replies.
Nee hoor, analoog kan ook via de website worden opgezegd. Zelf gedaan toendertijd via de @home website voor m'n moeder vanwege verhuizing naar verpleegheuis.

Gert.
Dat was dan bij @home zo, dit is zeker niet het geval bij Ziggo.
 
Kortom ik kan dus niks doen... en heb geen idee wat ik eigenlijk zou moeten zien. En ik heb al helemaal niks met @Home, en ik heb al een paar maanden een @ziggo login. Ik krijg deze melding als ik op "contact" klik EN als ik op "opzeggen" klik.
Verwijder je temp. internet files en cookies, en vul daarna het volgende fictieve postcode en huisnummer in: 1703DC, 70. Nu zou je volop gebruik moeten kunnen maken van Ziggo.nl.
 
Verwijder je temp. internet files en cookies, en vul daarna het volgende fictieve postcode en huisnummer in: 1703DC, 70. Nu zou je volop gebruik moeten kunnen maken van Ziggo.nl.
Leuke tip maar dat werkt niet. Hij vult dan namelijk bij het opzeggen automatisch die postcode en woonplaats in en dan zeg ik dus het abonnement van iemand woonachtig aan de W.M. Dudokweg te Heerhugowaard op. :shock: Daarnaast kan ik ook telefonisch afmelden lees ik nu, echter de klantenservice heeft een storing en is COMPLEET niet telefonisch bereikbaar op het moment.
 
Leuke tip maar dat werkt niet. Hij vult dan namelijk bij het opzeggen automatisch die postcode en woonplaats in en dan zeg ik dus het abonnement van iemand woonachtig aan de W.M. Dudokweg te Heerhugowaard op. :shock: Daarnaast kan ik ook telefonisch afmelden lees ik nu, echter de klantenservice heeft een storing en is COMPLEET niet telefonisch bereikbaar op het moment.
Stuur me anders even een PB met je klantnummer en daarin in het kort wat en per wanneer er opgezegd moet worden, dan maak ik het voor je in orde.
 
Stuur me anders even een PB met je klantnummer en daarin in het kort wat en per wanneer er opgezegd moet worden, dan maak ik het voor je in orde.
Alvast bij voorbaat dank... ik heb het gedaan... maar zie niet zo hoe jij het dan wel voor elkaar kan krijgen.

Inloggen met mijn postcode + huisnummer gaat simpelweg niet omdat Ziggo dat niet accepteert. En dat moet toch echt als je wilt opzeggen via internet, aangezien hij in het vervolgscherm automatisch de postcode + huisnummer zet en die kan je niet meer veranderen.

Het punt is ook nog eens dat het vandaag de 30e is en dus wil ik NU opzeggen zodat ik niet 2 maanden voor niks betaal. En je kunt telefonisch ook opzeggen maar de helpdesk is compleet onbereikbaar.

ONGELOFELIJK
 
HTML:
maar zie niet zo hoe jij het dan wel voor elkaar kan krijgen.

Omdat hij bij Ziggo werkt, daarom.:applause:
En wanneer hij zegt dat het goed komt geloof ik h'm (of haar:?:)
 
HTML:
Alvast bij voorbaat dank... ik heb het gedaan... maar zie niet zo hoe jij het dan wel voor elkaar kan krijgen.
Omdat hij bij Ziggo werkt, daarom.:applause:
En wanneer hij zegt dat het goed komt geloof ik h'm (of haar:?:)
Hem ;).

Het internet contract zal per 31 oktober beëindigd worden. Je krijgt hier nog een bevestiging van.
 
Hem ;).

Het internet contract zal per 31 oktober beëindigd worden. Je krijgt hier nog een bevestiging van.
Kijk, daar hebben we wat aan. :) Hierbij ontzettend bedankt.

Op het moment dat ik dit bericht hier las drukte ik mijn verbinding met de klantenservice uit. Ze zijn blijkbaar nu weer telefonisch bereikbaar. Nou ja bereikbaar... de gespreksduur was 00:11:32 en ik was er nog niet doorheen gekomen.

Nogmaals ontzettend bedankt.
 
En jawel hoor Ziggo krijgt het toch nog voor elkaar om mij wederom te irriteren. Ik krijg gewoon weer een mailtje met de melding dat er een factuur voor me klaar staat online zijnde factuurnummer 209230378 over november 2008, terwijl mijn abonnement per 31 oktober 2008 is beeindigd.

Leuk, dat storneren... kost me weer een kwartier. Bedankt Ziggo. :x
 
En jawel hoor Ziggo krijgt het toch nog voor elkaar om mij wederom te irriteren. Ik krijg gewoon weer een mailtje met de melding dat er een factuur voor me klaar staat online zijnde factuurnummer 209230378 over november 2008, terwijl mijn abonnement per 31 oktober 2008 is beeindigd.

Leuk, dat storneren... kost me weer een kwartier. Bedankt Ziggo. :x
Het is ook nooit goed hè... maar storneren is in een paar klikken gebeurd, overdrijven is ook een vak.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top