• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waar slaat dit op......

Status
Not open for further replies.
Nou bij mij ook errug traag.
Afgelopen week na de Ziggo migratie begon het.
Ik ben wel in het bezit van Concepts Y3 glasvezel en dat loopt redelijk goed.
....
Via een softwarematig router/firewall kon ik toch meerdere computers aansluiten (wat toen niet mocht van @home)

@home is voor mij de betrouwbare provider die het altijd deed.

...(Colmsgate)


Mazzelaar dat je al glas hebt, ik zit incentrum en mag nog een jaar wachten :(

Voor mij was @home ook altijd onbetwist betrouwbaar, altijd volwaardige verbindingen en snelheid en zeer lage pings.

Wil jij ook eens een tracert doen in een dos venster?
Code:
Start>uitvoeren>c:\>tracert www.google.nl
En dan je resultaten hier plaatsen, als alles verzameld hier staat kunnen we da tmisschien aan ziggo aanbieden...

Ik woon in Olst zeg ook maar omgeving Deventer .......
En ik hoor net dat meerder ziggo gebruikers hier in de omgeving hetzelfde probleem hebben.

Downloadsnelheid op dit moment 653 kbps, wat 8000 zou moeten halen

Kan jij ook die tracert doen?
 
Volgens mij is het probleem opgelost...
Ik heb weer normale snelheden die ik normaal niet op dit tijdstip heb.

Of misschien dat het komt omdat het etenstijd is :p
 
problemen omg. deventer opgelost??

Ik heb 20 minuten geleden gebeld met Ziggo... Ik dacht ik waag het erop. De beste man wist me te vertellen dat er inderdaad een grote sotring was in deventer (goh...:rolleyes:) ER werd hard aan gewerkt, bla, bla bla...

Nu ja, in ieder geval was ik blij te horen dat er een en ander ook bij hun was doorgedrongen. Ikl stelde nog wat vragen betreft schadeloosstelling, echter moest ik daarvoor maar een mailtje sturen...

tracert net gedaan:
Code:
Traceren van de route naar gl.nu.nl [62.69.184.229]
via maximaal 30 hops:

  1   <1 ms   <1 ms   <1 ms  cc1160333-b.cc1160333-b [192.168.1.1]
  2    10 ms     6 ms     4 ms  10.208.160.1
  3     6 ms     5 ms     5 ms  csw1-vlan201.deven1.ov.home.nl [213.51.133.17]
  4     5 ms     5 ms     5 ms  csw1-pc105.zwoll1.ov.home.nl [213.51.133.56]
  5     7 ms     7 ms     7 ms  zl-rc0001-cr101-ae4-0.core.as9143.net [213.51.15
8.48]
  6    10 ms     8 ms     7 ms  bb1-ae0-0.amsix-nikhef.home.nl [213.51.158.100]

  7    20 ms     7 ms     9 ms  213.51.158.143
  8    34 ms    18 ms     7 ms  link-to-athome.openpeering.nl [213.51.158.134]
  9    10 ms     8 ms     7 ms  br1.ams.terremark.net [195.69.145.48]
 10     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 11     8 ms     9 ms     7 ms  62.69.184.229

De trace is voltooid.

en nog een:
Code:
Traceren van de route naar www.l.google.com [64.233.183.147]
via maximaal 30 hops:

  1   <1 ms   <1 ms   <1 ms  cc1160333-b.cc1160333-b [192.168.1.1]
  2     4 ms     5 ms     5 ms  10.208.160.1
  3     6 ms     5 ms     5 ms  csw1-vlan201.deven1.ov.home.nl [213.51.133.17]
  4     7 ms     5 ms     5 ms  csw1-pc105.zwoll1.ov.home.nl [213.51.133.56]
  5     7 ms     5 ms     5 ms  zl-rc0001-cr101-ae4-0.core.as9143.net [213.51.15
8.48]
  6     8 ms     9 ms     7 ms  bb1-ae0-0.amsix-nikhef.home.nl [213.51.158.100]

  7     9 ms     9 ms     7 ms  core1.ams.net.google.com [195.69.144.247]
  8     9 ms     9 ms     9 ms  209.85.248.88
  9     9 ms     9 ms    10 ms  72.14.233.114
 10    11 ms    12 ms    19 ms  72.14.233.77
 11    10 ms    16 ms    17 ms  209.85.249.133
 12    10 ms     9 ms     9 ms  nf-in-f147.google.com [64.233.183.147]

De trace is voltooid.

nog even gespeedtest..:


Komt allemaal heel degelijk over! we shall see...
 
Bedankt, deventerformerlyATHome

Nu weten we in ieder geval dat het probleem bekend is.
Hier(Olst en omgeving) is het momenteel(zondag 18.15 uur) nog waardeloos.
Ook ik heb vandaag 4 x gebeld maar krijg telkens te horen dat ik beter op een ander tijdstip terug kan bellen omdat het veel te druk is.
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
(ik heb trouwens via de mail 4 x een klacht ingediend, de eerste keert 2 weken gelden en heb nog steeds geen reactie, klantvriendnelijk ???!!!)
 
hele middag klote internet gehad ; dan wel internet en dan weerniet .. en heel traag

dacht ik net een half uur geleden weer goed internet te hebben ; snelheden klopte ook .. had ik 5 minuten later weer niks :P

maar nu lijkt het toch wel weer aardig ;




Pingen naar google.nl [216.239.59.104] met 32 bytes aan gegevens:

Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=31 ms TTL=244
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=31 ms TTL=244
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=36 ms TTL=244
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=32 ms TTL=244

Ping-statistieken voor 216.239.59.104:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 31ms, Maximum = 36ms, Gemiddelde = 32ms


toch wel redelijk weer ..

Snelheid klopt ook ;
 
lijkt allemaal weer gefixt eindelijk. Gemiddelde ping van 15 ms over 15 minuten gemeten naar een NL gameserver die in amsterdam staat. Kan weer fijn gamen 's avonds :)
 
lijkt me oke op momment maar vetrouw het nog niet 100% nog

resultaat net getest.

Traceren van de route naar server.red-snow.org [84.244.189.237]
via maximaal 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 5 ms 5 ms 5 ms 10.206.0.1
3 9 ms 9 ms 8 ms csw1-vlan201.hnglo1.ov.home.nl [213.51.138.1]
4 7 ms 6 ms 7 ms zl-rc0001-cr101-ae5-0.core.as9143.net [213.51.15
8.125]
5 9 ms 11 ms 11 ms bb1-ae0-0.amsix-nikhef.home.nl [213.51.158.100]
6 10 ms 8 ms 9 ms 10ge-3-3-0.br1.ams.we-dare.net [195.69.144.107]
7 9 ms 9 ms 9 ms 10ge-7-1-0.cr2.ams.we-dare.net [84.244.188.4]
8 10 ms 11 ms 9 ms server.red-snow.org [84.244.189.237]
De trace is voltooid.
 
:thankyou: let's praise the lords Ziggo's welwillendheid....
 
Hier in Friesland ook een ping probleem met veel servers, niet met alle servers. Laat ik zeggen dat 75% van de servers bij mij een hoge ping heeft.
Vandaag zou de monteur langskomen (tussen 8:00 en 13:00)
Heb nog geen monteur gezien.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top