C
cra1n
Re: Verbindingsproblemen met power abonnement
Ja ik had ook een email gestuurd met een probleem, toen ik een reactie kreeg: EERSTE HULP. Het was lachen, man! De helpdesk bij multikabel is steeds slechter gaan worden. Ik ben al lang lid bij mulitikabel, in het begin is de helpdesk erg goed, 5 sterren, ja echt waar. Toen mulitkabel steeds groter werd, werd het steeds minder goed met helpdesk heb ik gemerkt. Het is vooral steeds meer een "standaard" én simpel antwoord van multikabel, ze behandelen mij alsof ik bejaarde ben.
Zoals die eerste hulp, voer de speedtest uit, www.speedtest.multikabel.nl enzovoorts.
Even mijn vraagje:
Deze test genereert 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een ogenblik geduld alstublieft.
Uw downloadsnelheid is 11181 kbps (1398 KB/s)
Is mijn snelheid dus goed? (power heb ik)
Voortvander said:Het is vandaag woensdag 26 september 19.50 uur als ik deze mail schrijf.
Het is weer bar en boos met de onlinesnelheid van Multikabel.
De top bij drie metingen met een POWER abonnement zouder router, let op 134 Kb/sec.
Ik heb best begrip voor technische problemen maar nog 2 dagen en deze beschamende service duurt dan 4 weken.
In de tweede week van september heb ik al aan de bel getrokken bij Multikabel en zefs een monteur op bezoek gehad.
Zoals ik uit diverse reacties heb vernomen heeft Multikabel een mail verzonden met een algemene inhoud.
Ook ik heb deze mail ontvangen, ik zou op 20 sept melding hebben gemaakt van verbindingsproblemen ?
Niets is minder waar, mijn eerste mail was al van 9 sept !!!!!!!!
De monteur heeft metingen verricht op 11 sept met hetzelfde resultaat.
Bij navraag wat er nu verder ging gebeuren werd mij aangeraden het programma EERSTE HULP te gebruiken ??
Ik zou mij als bedrijf de ogen uit mijn hoofd schamen voor zo'n slechte service
Ja ik had ook een email gestuurd met een probleem, toen ik een reactie kreeg: EERSTE HULP. Het was lachen, man! De helpdesk bij multikabel is steeds slechter gaan worden. Ik ben al lang lid bij mulitikabel, in het begin is de helpdesk erg goed, 5 sterren, ja echt waar. Toen mulitkabel steeds groter werd, werd het steeds minder goed met helpdesk heb ik gemerkt. Het is vooral steeds meer een "standaard" én simpel antwoord van multikabel, ze behandelen mij alsof ik bejaarde ben.
Zoals die eerste hulp, voer de speedtest uit, www.speedtest.multikabel.nl enzovoorts.
Even mijn vraagje:
Deze test genereert 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een ogenblik geduld alstublieft.
Uw downloadsnelheid is 11181 kbps (1398 KB/s)
Is mijn snelheid dus goed? (power heb ik)