• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Helpdesk Ziggo onbereikbaar

Status
Not open for further replies.
Wat een #@*)()#*()#@ bedrijf!!!!!!!!!!!!! SLECHT!

Juist. Kreeg dus na 30minuten eindelijk iemand aan de lijn. Een bijna onverstaanbare buitenlandse mevrouw.

Goed, ik leg mijn verhaal uit en toen vroeg ze ter controle mijn geboortedatum, mijn tel nr. Ze bevestigde mijn adres en vroeg me vervolgens wat mijn vraag was. Ik had haar mijn vraag zojuist al gesteld, maargoed, ik nog maar eens vragen. Waarom heb ik van mijn bestelling van 23okt. nog helemaal niks gehoord?

En nu het antwoord: ja meneer dan moet u bij een andere afdeling zijn en die zijn dus net gesloten.. kunt u morgen even terugbellen?

Ja maar mevrouw jullie zijn al 4 dagen onbereikbaar.. ik wil gewoon nu geholpen worden.

Nee sorry ik kan niets voor u doen, terugbellen doen wij niet.

Ook wat aandringen hielp niet. Uiteindelijk dus wel op moeten hangen en moet dus morgen maar weer proberen.

WAARDELOOS bedrijf :sleep:
 
  • E-mailen is helemaal zinloos. Je krijgt letterlijk twee maanden later pas een reactie. Helaas wel met een antwoord waar je helemaal niets mee kunt omdat de vraag niet is beantwoord

Of je krijgt de volgende dag gelijk antwoord, maar dan wel telkens een standaard e-mail.
Waar ik wel 300% mee eens ben is dat ze de klacht/vraag niet lezen en daardoor dus je e-mail niet beantwoorden.
Plus het feit! Jup, het is een feit, dat je niet eens normaal kan replyen naar de persoon die je een e-mail stuurt wat nergens over gaat. En om opheldering wilt vragen. Nee hoor, dan moet je weer terug naar de website, dan klaag je daarover dat het een antwoord is wat je al zelf allemaal hebt uitgezocht en dan krijg je een reactie van iemand anders.
Maar omdat er in de mail de woorden: wachtwoord en e-mail staat krijg je gelijk weer een standaard mail terug en weer geen antwoord op je e-mail.

Ik heb nog nooit van mijn leven zo'n waardelozen helpdesk meegemaakt. Vind je het gek dat iedereen zijn mond open trekt en zijn gal hier spuugt!

Ik kan voor vele zaken begrip op brengen en voor mensen respect hebben, maar dat raak ik bij Ziggo best kwijt.
 
Jij bent 4 dagen bezig geweest (s'morgens, s'middags en s'avonds) om de helpdesk te bereiken die dus niet bereikbaar was. Kingpin zei eerder dat de gemiddelde wachttijd ca 10 minuten bedroeg, dus in dat geval had je gewoon een helpdeskmedewerk(st)er aan de lijn moeten krijgen en had je dus geen onbereikbare helpdesk kunnen krijgen.

Zou je die opmerking even kunnen uitleggen misschien ?
Het lijkt alsof je beweert dat het niet kan kloppen dat iemand 4 dagen bezig is geweest op alle tijdstippen om de helpdesk te bereiken omdat Kingpin zegt dat de gemiddelde wachttijd 10 minuten is.

Vandaag is de 5de achtereenvolgende dag dat het mij niet gelukt is de helpdesk te bereiken.:sleep:
 
De helpdesk was bereikbaar !!!!!!!!!!! :pompom::pompom::applause::applause::applause::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou:, misschien door het nieuwe keuzemenu.

Na een eerste poging me weer af te schepen met een verhaal over snelheden die pas per 1 december in gaan, het bekende verhaal over router, spyware, virussen enz.enz. was de medewerkster bereid toch wat beter naar mijn gegevens te kijken nadat ik liet weten dat ik wel de "per 1 december snelheid " van internet Z2 heb en nieuwe en veel oude klanten gewoon de goede Alles in 1 snelheden hebben.
Het mac nummer van mijn modem was niet te vinden in het Ziggo systeem.
Op de vraag waarom ik geen facturen meer krijg werd weer geantwoordt : die staan op de Ziggo site. Daar staan dus geen facturen.

Wat nog merkwaardiger is, er was niets te zien over de klachten die eerder door andere medewerkers zouden worden doorgegeven. Er werd dus ook niet aan gewerkt. :evil:
Ik had dus eeuwig "even geduld" kunnen hebben zonder enig resultaat.:sleep::sleep::sleep:
Of er verdwijnen nog steeds gegevens bij Ziggo, of klachten worden gewoon verwijderd. De laatste keren dat ik iemand heb gesproken kon die precies zien wat er wel en niet was gedaan de afgelopen tijd.

De medewerkster heeft al mijn gegevens en klachten "weer" doorgegeven en het zou "in principe" binnen vijf dagen opgelost moeten zijn.
Ik heb er iets meer vertrouwen in dat er nu wat gebeurt omdat deze medewerkster in ieder geval al aanzienlijk meer deed dan alle voorgangers, zoals mijn mac nummer vragen en opzoeken.

Ik wacht maar weer af .................

update: de 2de lijns medewerker die mij net heeft gebeld had geen enkel probleem met het vinden van mijn klachten en gaat er nu mee aan de slag. :pompom::applause::thankyou::pompom::applause::thankyou:
2de update: alweer !! gebeld door Ziggo. Het is nog steeds een migratie probleem waar vanmiddag over vergaderd wordt en ik morgen het resultaat van te horen krijg.
Eindelijk communicatie met Ziggo. :pompom::applause::thankyou:
 
Last edited by a moderator:
Plus het feit! Jup, het is een feit, dat je niet eens normaal kan replyen naar de persoon die je een e-mail stuurt wat nergens over gaat. En om opheldering wilt vragen. Nee hoor, dan moet je weer terug naar de website, dan klaag je daarover dat het een antwoord is wat je al zelf allemaal hebt uitgezocht en dan krijg je een reactie van iemand anders.

Dat je niet iemand persoonlijk kunt antwoorden vind ik niet zo gek, zo moet je dat als bedrijf ook niet willen. Alle mail die naar je als bedrijf verstuurd word wil je op een plaats binnenkrijgen, en niet verspreid over persoonlijke mailboxen.

Wat nog wel een discussie puntje dat je niet kunt antwoorden naar een algemeen adres van de helpdesk waar iemand het mailtje oppakt. Aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat je het inricht zoals ze nu doen aan de andere kant is het heel erg lastig. Een emailadres inrichten waar mensen mail heen kunnen sturen is voor de klant handig, maar heeft als bedrijf een paar forse nadelen.
 
Dat je niet iemand persoonlijk kunt antwoorden vind ik niet zo gek, zo moet je dat als bedrijf ook niet willen. Alle mail die naar je als bedrijf verstuurd word wil je op een plaats binnenkrijgen, en niet verspreid over persoonlijke mailboxen.

Wat nog wel een discussie puntje dat je niet kunt antwoorden naar een algemeen adres van de helpdesk waar iemand het mailtje oppakt. Aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat je het inricht zoals ze nu doen aan de andere kant is het heel erg lastig. Een emailadres inrichten waar mensen mail heen kunnen sturen is voor de klant handig, maar heeft als bedrijf een paar forse nadelen.

Wat ik niet begrijp is dat Ziggo niet een normaal helpdesk ticket systeem heeft. Mijn hosting provider, de IT helpdesk op mijn werk, veel software leveranciers, de Logitech helpdesk (om maar een paar voorbeelden te noemen): allemaal hebben ze een systeem waar je online je klacht kan inloggen om je klacht te geven en de vordering te volgen, alle replies te lezen en daar weer op te reageren. Alle medewerkers kunnen dan de correspondentie volgen zonder dat je je verhaal opnieuw moet vertellen.

Ik snap echt niet waarom Ziggo zijn e-mail klachtenformulier niet aan een dergelijk systeem koppeld. En als ze het hebben gedaan hebben ze het heel knullig gedaan.
 
Ik snap echt niet waarom Ziggo zijn e-mail klachtenformulier niet aan een dergelijk systeem koppeld. En als ze het hebben gedaan hebben ze het heel knullig gedaan.
Dat staat bij Ziggo wel op de rol.
 
..

Ik wacht maar weer af .................

update: de 2de lijns medewerker die mij net heeft gebeld had geen enkel probleem met het vinden van mijn klachten en gaat er nu mee aan de slag. :pompom::applause::thankyou::pompom::applause::thankyou:
2de update: alweer !! gebeld door Ziggo. Het is nog steeds een migratie probleem waar vanmiddag over vergaderd wordt en ik morgen het resultaat van te horen krijg.
Eindelijk communicatie met Ziggo. :pompom::applause::thankyou:

als het goed is moet het e19 probleem inmiddels ook opgelost zijn
 
De helpdesk was bereikbaar !!!!!!!!!!! :pompom::pompom::applause::applause::applause::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou:, misschien door het nieuwe keuzemenu.

Na een eerste poging me weer af te schepen met een verhaal over snelheden die pas per 1 december in gaan, het bekende verhaal over router, spyware, virussen enz.enz. was de medewerkster bereid toch wat beter naar mijn gegevens te kijken nadat ik liet weten dat ik wel de "per 1 december snelheid " van internet Z2 heb en nieuwe en veel oude klanten gewoon de goede Alles in 1 snelheden hebben.
Het mac nummer van mijn modem was niet te vinden in het Ziggo systeem.
Op de vraag waarom ik geen facturen meer krijg werd weer geantwoordt : die staan op de Ziggo site. Daar staan dus geen facturen.

Wat nog merkwaardiger is, er was niets te zien over de klachten die eerder door andere medewerkers zouden worden doorgegeven. Er werd dus ook niet aan gewerkt. :evil:
Ik had dus eeuwig "even geduld" kunnen hebben zonder enig resultaat.:sleep::sleep::sleep:
Of er verdwijnen nog steeds gegevens bij Ziggo, of klachten worden gewoon verwijderd. De laatste keren dat ik iemand heb gesproken kon die precies zien wat er wel en niet was gedaan de afgelopen tijd.

De medewerkster heeft al mijn gegevens en klachten "weer" doorgegeven en het zou "in principe" binnen vijf dagen opgelost moeten zijn.
Ik heb er iets meer vertrouwen in dat er nu wat gebeurt omdat deze medewerkster in ieder geval al aanzienlijk meer deed dan alle voorgangers, zoals mijn mac nummer vragen en opzoeken.

Ik wacht maar weer af .................

update: de 2de lijns medewerker die mij net heeft gebeld had geen enkel probleem met het vinden van mijn klachten en gaat er nu mee aan de slag. :pompom::applause::thankyou::pompom::applause::thankyou:
2de update: alweer !! gebeld door Ziggo. Het is nog steeds een migratie probleem waar vanmiddag over vergaderd wordt en ik morgen het resultaat van te horen krijg.
Eindelijk communicatie met Ziggo. :pompom::applause::thankyou:
Men vergadert over migratieproblemen??? Ik zit ook te wachten tot mijn gegevens goed zijn en uit de war gehaald, zodat mijn buren zoals dat bij @home was weer hun eigen klantnummer en account hebben. Maar met vergaderen komen we er toch echt niet... Actie! Oplossen!! Dat is het devies. Ik ben :censored: nu al 7,5 week bezig om alles goed te krijgen en ik krijg (nee mijn buren kregen) als klap op de vuurpijl een foute factuur.
Slordiger kan niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top