• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Helpdesk Ziggo onbereikbaar

Status
Not open for further replies.
met betrekking tot de thuishulp en de chatfunctie

krijg ik de melding dat de chatfunctie niet werkt in regio voormalig multikabel gebied.
 
@Kingpin :
Ik ben me meer bewust, dan wie ook, van de enorme inzet van de werkvloer en ook het echalon daar boven. Dit was dan ook meer bedoelt om mij af te zetten tegen de statistische benadering waar we als MGV ook mee om de oren geslagen worden als we trachten door te dringen tot de hogere legerleiding.
 
He hallo,

Jahoor

Ik ben er door heen gekomen.
De aanhouder wint :mrgreen::mrgreen:

Uiteraad Kingpin weet dat de mensen verschrikkelijk hard werken en soms ooknog een heleboel vrije tijd er in steken.
Het is ook iets wat niet (zeg maar) de gewone werkvolk kan oplossen.

Dit is een probleem dat op een heel andere etage opgelost moet worden

Maar het klinkt een beetje egoistisch maar mijn probleem is opgelost.
En daar ben ik ze dankbaar voor
 
zo, vandaag weer geprobeerd. sochtends, smiddags, savonds. zelfde verhaal.

dus zaterdag,zondag, maandag en dinsdag 100% onbereikbaar.

zeer slecht, nog nooit zoiets meegemaakt.
 
zo, vandaag weer geprobeerd. sochtends, smiddags, savonds. zelfde verhaal.

dus zaterdag,zondag, maandag en dinsdag 100% onbereikbaar.

zeer slecht, nog nooit zoiets meegemaakt.


Volgens Kingpin kan dit niet. Dus wellicht sta je op een blacklist of zoiets.:oyeah:
 
Ik heb kingpin dit nergens zien zeggen trouwens.

P.s. mijn ouders (wonen ook in Breda) kunnen Ziggo ook al niet bereiken. Goh.
 
Volgens Kingpin kan dit niet. Dus wellicht sta je op een blacklist of zoiets.:oyeah:

Ik heb het ook geprobeerd met KPN en Voipdiscount, misschien praat Ziggo niet zo graag met Ziggo telefonie klanten. Resultaat na vijf dagen op diverse tijdstippen verspreid over de dag: onbereikbaar. (en ik ben niet de enige)
Conclusie: de mededeling van Kingpin klopt niet.
 
ik sta nu eindelijk eens in een soort van wachtrij. maar al 25min inmiddels en zou ik ooit nog geholpen worden?

mijn ouders zijn bijdehand geweest om het verkoopnummer te bellen en werden binnen 3min geholpen. ga ik zo ook maar doen als ik niet binnen 5min geholpen ben..

Het nummer is: 0900-0730

Zij hebben dat nr gebeld en gezegd dat het andere nummer onbereikbaar was. Ze konden vervolgens binnen enkele min. door een collega geholpen worden.
 
Ik heb kingpin dit nergens zien zeggen trouwens.

P.s. mijn ouders (wonen ook in Breda) kunnen Ziggo ook al niet bereiken. Goh.

Jij bent 4 dagen bezig geweest (s'morgens, s'middags en s'avonds) om de helpdesk te bereiken die dus niet bereikbaar was. Kingpin zei eerder dat de gemiddelde wachttijd ca 10 minuten bedroeg, dus in dat geval had je gewoon een helpdeskmedewerk(st)er aan de lijn moeten krijgen en had je dus geen onbereikbare helpdesk kunnen krijgen.

Maar walla, je hebt nu inmiddels vast wel iemand aan de lijn gehad.


Het is trouwens mooi om te zien dat de medewerk(st)ers van Ziggo op alle mogelijke manieren en alle tijdstippen proberen de problemen van ons (klanten/zeurpieten) proberen op te lossen.:thankyou:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top