• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

e19 preview periode verlopen

Status
Not open for further replies.
Kijk eens even naar mijn bericht hier.

Als dit al actief is of wordt en een max van 3 smartcard komt per klant heb je een probleem.

Als Anoniem zijn woord houdt moet je in de toekomst eerst de sc registreren voordat je beeld hebt en dus gaat dan het hele verhaal niet meer op...

Gert.
 
Kijk eens even naar mijn bericht hier.

Als dit al actief is of wordt en een max van 3 smartcard komt per klant heb je een probleem.

Ja, voor je +3 smartcards wel. Voor een eventuele nieuwe die nooit geregistreerd/geactiveerd zal worden, ben je in bepaalde omstandigheden koopman. Lees: ik ga naar mijn vakantiehuisje, neem mijn decoder mee en ga 2 weken keihard voor de pit zitten. Beetje jammer van de vakantie, dat dan weer wel.
 
Het was altijd 2 weken. Afgelopen voorjaar is dat tijdelijk verlengd, bij sommigen tot wel 10 weken. Momenteel is het 3 weken, op de dag af.
 
E19 melding

Beste forum gebruikers,

Ook ik heb nu ineens een E19 melding. Ik keek eerst via een alphacrypt kaart. Ziggo heeft dit helaas om zeep geholpen (CI+ geschikte tv). Nu heb ik tijdelijk een samsung decoder, maar op alle zenders behalve nl1 is er nu de e19 foutmelding. Iemand een ID voordat ik de helpdesk bel?
 
Nee, gewoon de helpdesk bellen. Dit kost je maar 10 cent per minuut. Voor een prikkie helpen ze je van de E19 af.

groet
 
Evt kun je ook via de Thuishelp contact opnemen met de HD. Als je niet wilt bellen.
 
3 weken 2 maanden, Waarom!
Het is en blijft 2 weken

Preview periode is bij mij 5 weken geweest. 6 augustus pakket besteld en digitale televisie geinstalleerd. Vanmorgen had ik de E19 previewperiode verlopen.

Dus ik heb 5 weken kunnen genieten van alle zenders.
 
Preview periode is bij mij 5 weken geweest. 6 augustus pakket besteld en digitale televisie geinstalleerd. Vanmorgen had ik de E19 previewperiode verlopen.

Dus ik heb 5 weken kunnen genieten van alle zenders.

Dat kan inderdaad gewoon kloppen, maar ik wil duidelijk zijn dat ziggo aangeeft dat je recht heb op de eerste 2 weken.
Als je korter heb is dat niet de bedoeling langer is zeg maar mooi mee genomen.
Ik zelf zat op precies 2 weken op de kop af, me zus had 2 maanden.
Tot een half jaar geleden ergens was het nog 2 maanden door de vele problemen die ziggo had hebben ze toen der tijd de preview verlengt om mensen minder snel te laten bellen over het activeer probleem en hadden ze dus meer tijd om de boel te regelen.
Dit heeft me zus ook niet als onprettig ervaart. Alleen nu ervaar ik het wel als kort natuurlijk :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top