• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

e19 preview periode verlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Drzapper

Hallo,

Sinds ongeveer 1maand heb ik het alles in 1 pakket van Ziggo.
Waar ik alle zenders de eerste 2 maand op proef heb.
Maar nu zet ik gister de TV aan, en heb ik alleen Nederland1

Bij alle andere zenders staat : e19 preview periode verlopen.
Maar de 2 maand zijn nog niet om..

Iemand hier ervaring mee ?

Groeten Ruud.

De radio doet het ook niet :censored::)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kijk op mijn ziggo.nl of je smartcard er tussen staat in je productenlijst.
Staat ie er wel tussen opnieuw laten activeren. (even bellen dus)
Staat ie er niet tussen als nog activeren.
 
Snap er niks van, wil gewoon tv kijken.
En ik kan niet bellen.. phhh
Ik wou de smartcard registreren, (volgens mij heeft de monteur dat al gedaan)
Maar ze zeggen, ongeldige smart card code..:?

17.11 uur:
Kan ook niet inloggen op mijnziggo.nl
Gebruikersnaam en klantnummer komen niet overeen.
wtf is dit.

Heb me mailadres ook niet meer in gebruik.. en wachtwoord vergeten.
Damn, little angy at the moment Ziggo.

17.13 uur:
Ok ik ben online op mijnziggo.nl :grin:

17.18 uur:
Volgens mij heb ik de smartcrd geactiveerd..

Als dit normaal is tenminste.. :
32250163.jpg


Wil niet nog een keer zo`n kerel in huus hier hor :mrgreen:

17.20 uur:
Still the same, alleen nederland 1.

17.30 uur:
Ok, heb net even gebeld met de Ziggo helpdesk.
Als je zegt dat je iets wilt bestellen, kun je je nummer achterlaten en bellen ze je gelijk terug.. sneaky sneaky :lol:

had het idd verkeerd gedaan, maar hij heeft het nu goed gedaan :grin:
zegt ie hahaha.

De proefperiode was 1 maand, in plaats van 2..
Maar ik kon de 2 maand gratis er nog wel achteraan krijgen, weet niet precies hoe het zat.

Kan morgen of overmorgen weer digitale tv kijken volgens de medewerker.
Tot die tijd de box er tussen weg halen en dan heb ik de normale zenders weer.

Kiek wel eem :grin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat bellen met de helpdesk zie ik zelf nooit zo zitten, en zeker niet met technische vragen, en dat heb ik dan ook nog maar één keer gedaan (ging over een actie, geen technische vraag).

Maar ik heb onlangs via "Mijn Ziggo" een smartcard geregistreerd waarvan ik de preview periode - opzettelijk - had laten verlopen. Dat werkte gewoon prima. In het holst van de nacht aangemeld en ik had binnen een uurtje weer beeld op alle zenders waar ik een abonnement op heb. Het online aanmelden werkt dus wel degelijk, en aangezien dit alles 's nachts gebeurde neem ik ook aan dat het hele proces is geautomatiseerd.
 
Ok..
Ik heb inmiddels de normale zenders ook weer.
Krijg nog 2 maand op proef geloof ik, en dat duurde maximaal een dag of 2.

Het bellen met de helpdesk ging heel goed, duidelijk, snel en gratis :)

Smartcard is nu geregistreerd in elk geval :cool:

Bedankt voor de hulp/opmerking.
 
Ok..
Ik heb inmiddels de normale zenders ook weer.
Krijg nog 2 maand op proef geloof ik, en dat duurde maximaal een dag of 2.

Het bellen met de helpdesk ging heel goed, duidelijk, snel en gratis :)

Smartcard is nu geregistreerd in elk geval :cool:

Bedankt voor de hulp/opmerking.

Houd wel even de komende dagen je "Mijn Ziggo" in de gaten.
Ik weet niet welke pakketten je nog meer hebt.
Zou vervelend zijn als je straks weer de E19 krijgt op de andere kanalen.
 
Hallo,

Euhm.. ik heb nog helemaal geen pakketten d8 ik.
Tenminste heb nog niks ingevuld van welke pakketten ik wou..
En krijg nu weer 2 maand proef..

En waar moet ik dan kijken op de mijnziggo pagina ?

Groeten.
 
Hallo,

Euhm.. ik heb nog helemaal geen pakketten d8 ik.
Tenminste heb nog niks ingevuld van welke pakketten ik wou..
En krijg nu weer 2 maand proef..

En waar moet ik dan kijken op de mijnziggo pagina ?

Groeten.

In "Mijn Ziggo" bij "Mijn Producten. " Als het goed is moet daar bij digitale televisie je smartcard nummer staan en bij productnaam "Digitale televisie" met een startdatum. Zou je extra pakketten hebben dan staan deze daaronder.

Zie hier een voorbeeld:
 

Bijlagen

  • mijn ziggo.jpg
    mijn ziggo.jpg
    55,4 KB · Weergaven: 69
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan