U
Unknown
Dat was dan bij @home zo, dit is zeker niet het geval bij Ziggo.Nee hoor, analoog kan ook via de website worden opgezegd. Zelf gedaan toendertijd via de @home website voor m'n moeder vanwege verhuizing naar verpleegheuis.
Gert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat was dan bij @home zo, dit is zeker niet het geval bij Ziggo.Nee hoor, analoog kan ook via de website worden opgezegd. Zelf gedaan toendertijd via de @home website voor m'n moeder vanwege verhuizing naar verpleegheuis.
Gert.
Verwijder je temp. internet files en cookies, en vul daarna het volgende fictieve postcode en huisnummer in: 1703DC, 70. Nu zou je volop gebruik moeten kunnen maken van Ziggo.nl.Kortom ik kan dus niks doen... en heb geen idee wat ik eigenlijk zou moeten zien. En ik heb al helemaal niks met @Home, en ik heb al een paar maanden een @ziggo login. Ik krijg deze melding als ik op "contact" klik EN als ik op "opzeggen" klik.
Leuke tip maar dat werkt niet. Hij vult dan namelijk bij het opzeggen automatisch die postcode en woonplaats in en dan zeg ik dus het abonnement van iemand woonachtig aan de W.M. Dudokweg te Heerhugowaard op. :shock: Daarnaast kan ik ook telefonisch afmelden lees ik nu, echter de klantenservice heeft een storing en is COMPLEET niet telefonisch bereikbaar op het moment.Verwijder je temp. internet files en cookies, en vul daarna het volgende fictieve postcode en huisnummer in: 1703DC, 70. Nu zou je volop gebruik moeten kunnen maken van Ziggo.nl.
Stuur me anders even een PB met je klantnummer en daarin in het kort wat en per wanneer er opgezegd moet worden, dan maak ik het voor je in orde.Leuke tip maar dat werkt niet. Hij vult dan namelijk bij het opzeggen automatisch die postcode en woonplaats in en dan zeg ik dus het abonnement van iemand woonachtig aan de W.M. Dudokweg te Heerhugowaard op. :shock: Daarnaast kan ik ook telefonisch afmelden lees ik nu, echter de klantenservice heeft een storing en is COMPLEET niet telefonisch bereikbaar op het moment.
Alvast bij voorbaat dank... ik heb het gedaan... maar zie niet zo hoe jij het dan wel voor elkaar kan krijgen.Stuur me anders even een PB met je klantnummer en daarin in het kort wat en per wanneer er opgezegd moet worden, dan maak ik het voor je in orde.
maar zie niet zo hoe jij het dan wel voor elkaar kan krijgen.
Hem .Omdat hij bij Ziggo werkt, daarom.:applause:HTML:Alvast bij voorbaat dank... ik heb het gedaan... maar zie niet zo hoe jij het dan wel voor elkaar kan krijgen.
En wanneer hij zegt dat het goed komt geloof ik h'm (of haar:?
Kijk, daar hebben we wat aan. Hierbij ontzettend bedankt.Hem .
Het internet contract zal per 31 oktober beëindigd worden. Je krijgt hier nog een bevestiging van.
Het is ook nooit goed hè... maar storneren is in een paar klikken gebeurd, overdrijven is ook een vak.En jawel hoor Ziggo krijgt het toch nog voor elkaar om mij wederom te irriteren. Ik krijg gewoon weer een mailtje met de melding dat er een factuur voor me klaar staat online zijnde factuurnummer 209230378 over november 2008, terwijl mijn abonnement per 31 oktober 2008 is beeindigd.
Leuk, dat storneren... kost me weer een kwartier. Bedankt Ziggo. :x