• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien dat het bedrijf niet zo hoog van de toren moet blazen en eerst de zaken rond moet hebben voordat ze met groot bombarie iets afkondigen wat ze niet waar kunnen maken.
En als een aantal gebruikers zich nou eens aan deze wijze woorden gingen houden???
 
ik heb voorheen casema gehad en voor dat ze overgingen had casema een aanbieding van multi naar maxi met gratis telefoon en gratis decorder daar heb ik op gereageert en wat blijkt ik heb ook virusscan van casema
na daar liep alles op vast.
een nu zitten we op eind mei en begin april aan gevraagt en wat blijkt nog niks ik heb tich keer gebeld ca 10 cnt en ze zeggen steeds volgende week binnen 24 uur pff nee echt kut ziggo dit staat er nog steeds Productnaam CASEMA MULTI Startdatum 05-09-2006

hier werkt het wel, alleen kan ik alleen mijn eigen gegevens zien

Afgelopen vrijdag me laten omzetten naar Alles in 1 plus.
ik zie in mijn gegevens dat ik nog steeds multi heb.
Ziggo gebeld,blijk ik nog steeds niet overgezet te zijn.
Men gaat het nu doorgeven,over 3 dagen moet ik een bevestiging krijgen, en ver 4 dagen moet ik 8 Mb hebben.
Ben benieuiwd of het nu wel is gelukt

O ja 1 tip

Bel 0900-0730 dit is namelijk gewoon lokaal tarief !!
 
Misschien, heel misschien dat het persbericht wat oa de consumentenbond gisteren naar buiten bracht een aantal Ziggo fanaten de ogen doet openen.
Consumentenbond, ook al niet meer wat het geweest is, meer een sekte vol geitenwollensokkengebruikers. Maar uh, ik ben geen fanaat, ik ben alleen dat constante nutteloze gezeik om niets van een aantal 'opgedrongen' bezoekers hier, zat :D

Voor mij reden om inderdaad de wijze woorden van BenJ te volgen: 'Laat het lekker!'.

Dag!
 
ik weet wel dat ik dan zo ie zo 1 terug boekt
en een stevig porsie mailt naar hun toe

Het vreemde is altijd, dat prijsverhogingen en dubbele afboekingen nooit problemen geven. Deze worden altijd heel soepel doorgevoerd en afgehandeld.
Maar ik neem aan, dat jij niet uit het (volgens Ziggo, nog steeds) Home gebied komt, anders had je deze reactie beslist niet gegeven.
 
als dat zo is wat doe je dan nog hier geef mij gewoon mijn casema terug inplaats overnamens daar gaan vele bedrijven naar de klotte en ontslaggen zullen zeker van bij ziggo let maar op mijn worden is het dit jaar niet dan volgend jaar
Ik moet me beperken tot DTV, mijn competenties gaan niet verder..

Moderator : Deze opmerking kan niet door de beugel. Er wordt duidelijk en correct gezegd dat dit niet op het terrein van "anoniem" ligt. Je woede op een dergelijke manier koelen is ongepast. Een excuus lijkt me wel op zijn plaats.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
klagen, klagen, klagen

pfft.

Al die overtrokken reacties op een forum - schiet je daar nou wat mee op?
Sorry hoor, ik ben al jaren tevreden gebruiker van Casema - daarvoor had ik ADSL en ben overgestapt omdat ik niet als ik ADSL over ISDN had over kon stappen naar POTS met ADSL. Dan moest je eerst ADSL van de ISDN lijn halen. Dan lijn omzetten in POTS. Dan weer ADSL aanvragen. En dan was je minimaal 6 weken offline.

Amper twee weken geleden. Configuratiefoutje bij KPN - hoop ik, want voor hetzelfde geld is er een bug in die coreswitches uitgebuit door buitenstaanders - who knows? Staat het kpn-gebruikers.nl forum ook vol?

Ik had gehoopt dat dit forum wat zou toevoegen, dus tips over je DTV of dat soort zaken. Of dat je iemand zou kunnen helpen die problemen heeft die ook oplosbaar zijn.

Zoek die spreuk eens op waar eerder op gewezen is!
Dan ga ik in de zon zitten vandaag...
 
Misschien kunt u me helpen

pfft.

. Dan moest je eerst ADSL van de ISDN lijn halen. Dan lijn omzetten in POTS. Dan weer ADSL aanvragen. En dan was je minimaal 6 weken offline.
.

Ik zal mijn vraag in het juiste forum zetten. Zo te lezen bent u een techneut. Ik zet mijn probleem bij TV decoder Humax Fox. Ik hoop dat u me kunt helpen.
 
Beste johan_rene,

Je hebt een berisping ontvangen op Ziggo-Gebruikers.nl Forum - TV-Home Forum - gehost door de MGV.

Reden: Beledigen van Forum leden
-------
Beste Johan_Rene,

Het heeft geen pas een medewerker die ondanks al het geklaag op het forum enorm waardevolle bijdrages levert op een dergelijke manier te bejegenen. Hij geeft correct aan dat dit niet zijn terrein is. Om je woede op een dergelijke manier op iemand persoonlijk te koelen is buiten alle proporties. Ik geef je de kans op een publiekelijk excuus.

mvg
Ben
-------

Voor deze berisping krijg je 1 strafpunt(en). Dit kan een verminderde toegang tot gevolg hebben totdat de strafpunten zijn verlopen. Strafpunten voor ernstige overtredingen verlopen niet.
----------------
moet ik me excusses gaan aanbieden na bij deze dan
sorry als ik je heb beledigd maar het is niet alleen op u gericht.
en als je er wel zo over denkt sorry.

wel moet ik dit even kwijt.

waarom als je de klantenservice belt moet je punt 1 betalen voor iets als je vragen hebt?
ze zeggen vragen is vrij.
en twee waarom zeggen de medewerkers niet de waarheid.
of zijn ze getraind om er om heen te praten voorloppig.
ik wacht nog steeds en ik geef nu casema/ziggo tot dinsdag de tijd om alles wat ze belooft hebben. in order temaken en mij uiterlijk maandag 18:00uur het juiste antwoord tegeven anders ben ik genotzaak alles op tezeggen.

met vriendelijke groet dhr van den broek


als dat zo is wat doe je dan nog hier geef mij gewoon mijn casema terug inplaats overnamens daar gaan vele bedrijven naar de klotte en ontslaggen zullen zeker van bij ziggo let maar op mijn worden is het dit jaar niet dan volgend jaar
 
Klachten

Beste johan_rene,

waarom als je de klantenservice belt moet je punt 1 betalen voor iets als je vragen hebt?
ze zeggen vragen is vrij.

met vriendelijke groet dhr van den broek

het is normaal bij alle providers en diverse andere bedrijven dat u betaalt voor uw vragen. De prijs van Ziggo is minder hoog als bij b.v. diverse KPN dochters. T. rekent b.v. 30 eurocent per minuut.

Het heeft m.i. geen zin om te blijven klagen over de veranderingen die hebben plaats gevonden bij de overgang van de oude provider naar Ziggo.

Mocht het geen nut hebben dat ik deze opmerking plaats, heb ik besloten om niet zinvol geklaag verder te negeren.

Gaat er iets bij Ziggo niet goed. Klaag dan gerust hierover maar generaliseer niet tot dat Ziggo in zijn geheel niet zou deugen.

En nee, ik wordt hier niet voor betaald. Ik ben gewoon een klant van Ziggo, die een beetje moe wordt van de manier waarop onvrede hier geuit wordt door sommige leden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan