• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Status
Not open for further replies.
mijn Ziggo

hier werkt het wel, alleen kan ik alleen mijn eigen gegevens zien

Afgelopen vrijdag me laten omzetten naar Alles in 1 plus.
ik zie in mijn gegevens dat ik nog steeds multi heb.
Ziggo gebeld,blijk ik nog steeds niet overgezet te zijn.
Men gaat het nu doorgeven,over 3 dagen moet ik een bevestiging krijgen, en ver 4 dagen moet ik 8 Mb hebben.
Ben benieuiwd of het nu wel is gelukt

O ja 1 tip

Bel 0900-0730 dit is namelijk gewoon lokaal tarief !!
 
helpdesk

De helpdesk is niet helder geinformeerd over de invoerign van Ned 1 HD wat er per 1-6 aan zit te komen.
De antwoorden komen haperend, met veel ehhhh's en klinken niet overtuigend

Over de website... de tarieven zijn niet makkelijk te vinden, zitten verborgen in de pagina s. Voorbeeld: iemand uit het multikabel gebied wil van analoog naar digitaal en met een HD pakket. Eerste pagina roept iets tegen de 40 euro later 15 euro nog wat plus 3.95 en nog later moet je ruim 300 euro betalen voor een HD settop box!

Wie weet wat het kost voor een anoloog kabelgebruiker die wil upgraden naar een digitaal+ HD pakket (niet sport1 HD, alleen Nat Geo enz)?
 
Het eea is mij ook nog niet duidelijk. Zelf hebben we telefoon á €.9,95, internet 4000 á €.29,95 en Digitv + á €.9,95. Daar gaat dan een pakketkorting af van +- €.5,-- omdat we internet 4000 hebben. Het eenvoudige rekensommetje levert op dat we dan €. 44,85 aan vaste lasten kwijt zijn. Wat blijkt nu, (woww we gaan meer betalen). Het all in pakket van 49,95 blijkt geen digi + in te zitten, enkel standaard dus, Komt bovenop €.9,95 en verder wordt er ook niet gerept over een pakketkorting, duzzz.... die komt er dan ook nog bovenop, dat is dan €.5,--. Deze som levert dus op dat er nu dus €.64,90 in de maand betaald gaat worden.
Klopt dat of heb ik het mis???

Esther
In een all-in-1-pakket zit zowel analoog als digitaal.
 
Gone with the wind

Ziggo happert als een opgepoetst oud barrel. Wel de blits maken met paginagrote advertenties en eeuwigdurende reclames maar helpdesk en servicesite zijn op dit moment totaal onbereikbaar.

Knop Mijn facturen onder Mijn Ziggo is spoorloos.

Mijn produkten zijn nog niet aangepast naar alles in een basis pakket + digitaal plus.
Weet iemand of ik dat zelf moet veranderen of dat Ziggo dat doet?
Ik heb nog geen antwoord op deze vraag gekregen en ik hoop dat volgens afspraak morgen alles in een basis pakket ingaat.
 
mijn Ziggo

Anoniem, weet jij misschien waarom "Mijn Ziggo" geen beveiligde pagina is?
 
De eerste ervaringen? Gewoon zeer slecht.

Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat Ziggo er met alle geweld doorgepushed is. Waarschijnlijk om eventjes 2 x geld van iedereen te vangen, want verder.......... is het gewoon een bende.

Wat voorbeelden:
Gisteren eens goed op de site gekeken en besloten om mijn losse zaken om te zetten naar een combi abb. Kan ik ook eindelijk die Panasonic (al 2 jaar wordt er door home een update beloofd) de deur uit doen.
Dus gebruik gemaakt van de terugbelservice (hoef ik in ieder geval niet eindeloos in de wacht staan). Kwam de mededeling dat het erg druk was, en dat ik mijn gegevens kon achterlaten en ook kon aangeven wanneer ik door hun teruggebeld zou worden. Heb ik aangegeven dat ik graag vanmorgen tussen 9.00 en 12.30 teruggebeld wilde worden.
De gehele morgen op een telefoontje zitten wachten, maar al wat er kwam: geen telefoontje van Ziggo.

Dus laat in de middag nog maar eens een poging ondernomen, en ja hoor, toen werd ik wel direct teruggebeld.

En het resultaat..............
Helaas, maar ja Ziggo roept wel wat, maar ze hebben Home nog niet opgeschakeld, dus de mensen van Home moeten hun eigen klantenservice maar bellen. De dame in kwestie kon mij ook niet vertellen hoe lang dit allemaal ging duren. Aangezien je met de klantenservice van Home echt geen kant opkan, ziet het er naar uit, dat de home mensen voor de zoveelste keer in de kou gezet worden.

Het toont allemaal in ieder geval aan, dat Ziggo nergens klaar voor is, ze hebben de organisatie op geen enkele manier voor elkaar.
 
OOPS! Even diep inademen, zolang mogelijk uitademen.
Herhaal....

Het is vervelend voor u dat alles nog niet loopt zoals eigenlijk zou moeten, maar alle opwinding draagt helemaal niet bij aan een oplossing van uw problemen.

Het vreemde is altijd, dat prijsverhogingen en dubbele afboekingen nooit problemen geven. Deze worden altijd heel soepel doorgevoerd en afgehandeld.
Maar ik neem aan, dat jij niet uit het (volgens Ziggo, nog steeds) Home gebied komt, anders had je deze reactie beslist niet gegeven.
 
Casemagebied

Het vreemde is altijd, dat prijsverhogingen en dubbele afboekingen nooit problemen geven. Deze worden altijd heel soepel doorgevoerd en afgehandeld.
Maar ik neem aan, dat jij niet uit het (volgens Ziggo, nog steeds) Home gebied komt, anders had je deze reactie beslist niet gegeven.

Een paar maanden geleden niet, maar sinds ik een spreuk gevonden heb die ik elke dag lees, probeer ik me minder druk te maken om problemen. U kunt de spreuk terug vinden in thread Facturen.

Ik vind dat een aantal mensen zich erg opwindt en dat de manier waarop dat geventileerd wordt wel wat netter kan.

Als je erg kwaad bent moet je niet meteen wat je schrijft op de post doen. Schrijf een reactie, druk je 20 x op :-P
Lees je reactie nog eens. Denk na hoe je het zou vinden als je dit in je postbus vindt, corrigeer z.n. en druk dan op verzendt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top