J
JohanHDrent
Een paar maanden geleden niet, maar sinds ik een spreuk gevonden heb die ik elke dag lees, probeer ik me minder druk te maken om problemen. U kunt de spreuk terug vinden in thread Facturen.
Ik vind dat een aantal mensen zich erg opwindt en dat de manier waarop dat geventileerd wordt wel wat netter kan.
Als je erg kwaad bent moet je niet meteen wat je schrijft op de post doen. Schrijf een reactie, druk je 20 x op :-P
Lees je reactie nog eens. Denk na hoe je het zou vinden als je dit in je postbus vindt, corrigeer z.n. en druk dan op verzendt.
Gewoon even een paar Home zaken, misschien dat je dan de reactie van sommigen begrijpt:
* Al ruim 2 jaar worden mensen met een Panasonic decoder (zelf
uitgegeven door Home) aan het beroemde lijntje gehouden.
* De helpdesk van Home had voor elk probleem een oplossing. Helaas was
dit altijd dezelfde oplossing, nl: Nee hoor, het ligt niet aan ons, het ligt
aan uw kabels.
* De dingen die goed waren (oa logische programmavolgorde) zijn de nek
omgedraaid. Als antwoord werd gegeven dat men binnen Ziggo overging
tot een standaard.
* Ziggo is met veel bombarie gelanceeerd en wie hebben weer de rotzooi?
Juist ja, de mensen die home hebben. Die staan weer als een Jan Doedel
aan de kant.
* Ziggo gaat van start en hupsakee, wederom is mailen met hotmail niet
meer mogelijk voor home klanten. Vervolgens is het probleem opgelost
en nog geen uur later ligt het weer allemaal plat.
Je hebt gelijk als een organisatie zijn best doet en er verder niets aan kan doen, maar alle zaken waar het hier om gaat zijn heel simpel op te lossen. Door voldoende kwalitatief goede mensen aan te nemen, maar men weigert dit gewoon, omdat men nog steeds (dankzij de politiek) een monopolie positie heeft mbt tot de kabel en omdat de aandeelhouders van Ziggo zo snel mogelijk zoveel mogelijk winst willen maken, om na een paar jaar het bedrijf (of wat daar van over is) weer te verkopen.