• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al twee smartcard aangemeld

De 1ste kaart heeft Digitaal Totaal + Eredivisie Live
De 2de kaart heeft alleen Digitale TV

Krijgt de 2de kaart dan per maart as ook Digitaal Totaal + Eredivisie Live ?

Graag info
 
per 1 maart wel ja.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN81-1/11.0.045 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
ik ga er vanuit dat dat automatisch gaat. Als je op mijnziggo kijkt zie je nu al je beide kaarten staan als het goed is. Lijkt of dus een kwestie van koppelen en klaar
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN81-1/11.0.045 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Ja dat klopt, staan beide kaarten op

We moeten maar even afwachten, dan zullen we wel zien
 
Je kunt natuurlijk nu al extra keuze pakketten op je tweede (of derde/vierde/vijfde) kaart aanvragen want de eerste twee maanden zijn toch gratis. Maar doe het wel telefonisch, want dat geeft het snelste resultaat...
 
Je kunt natuurlijk nu al extra keuze pakketten op je tweede (of derde/vierde/vijfde) kaart aanvragen want de eerste twee maanden zijn toch gratis. Maar doe het wel telefonisch, want dat geeft het snelste resultaat...
Hmm, pas wel op, want dat 2 maanden gratis kon nog wel eens bij een nieuwe aansluiting zijn en of een tweede smartcard ook zo gezien wordt weet ik niet. Dus eerst navragen zou ik zeggen.
 
Ik heb zelf op mijn tweede kaart het digitale totaal pakket laten registreren, welke ik ook op mijn eerste kaart heb. In de bevestigings brief staat keurig de twee maanden gratis periode! Kortom gewoon doen.
 
Ik wil heel graag een tweede kaart erbij.. per waneer kan ik die dan het beste aanvragen of is dit nog onbekend?

of moet je gewoon een nieuw startpakket kopen?

mijn schoonouders hebben al twee kaartjes uit de multikabel tijd
maar een van de 2 doet het al niet meer weet iemand of die wel weer geactiveerd worden?

er is al een aanttal keer geprobeerd te bellen maar opgegeven door te lange wachttijden
 
Deze zou je bij ziggo kunnen kopen maar ook bij de dealer.

wil je meer weten pm me dan maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan