• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Not open for further replies.
Ik heb zelf op mijn tweede kaart het digitale totaal pakket laten registreren, welke ik ook op mijn eerste kaart heb. In de bevestigings brief staat keurig de twee maanden gratis periode! Kortom gewoon doen.

Dit wil ik ook eigenlijk alvast gaan doen. Ik heb nu voor de 2e decoder geen smartcard en als het straks vanaf 1 maart toch 'gratis' is om meerdere smartcards te gebruiken wil ik een startpakket erbij kopen.
Het klopt dan toch dat als ik de 2e (nieuwe) kaart laat registeren ik hierop 2 maanden 'gratis' kan kijken en dan is het ondertussen 1 maart en gaat het me niet meer kosten toch?
 
Dit wil ik ook eigenlijk alvast gaan doen. Ik heb nu voor de 2e decoder geen smartcard en als het straks vanaf 1 maart toch 'gratis' is om meerdere smartcards te gebruiken wil ik een startpakket erbij kopen.
Het klopt dan toch dat als ik de 2e (nieuwe) kaart laat registeren ik hierop 2 maanden 'gratis' kan kijken en dan is het ondertussen 1 maart en gaat het me niet meer kosten toch?

Ziggo adverteerd nog steeds met
Keuzepakketten 2 maanden gratis

Bestel nu 1, 2 of alle keuzepakketten (Digitaal Totaal) en ontvang deze de eerste 2 maanden helemaal gratis.

Ik heb mijn tweede kaart onlangs laten uitbreiden hiermee en ik heb keurig de twee maanden gratis periode gekregen.
 
Het pakket wat je kiest is 2 maand gratis behalve eredivisie live, film1 en sport 1.

dus alleen keuze pakket van 3,95 en totaal pakket.

En dan vanaf 1maart is het op beide kaarten.
 
ze vertellen bij de klantenservice dat het onmiddelijk kan... Ik gaf dus aan dat ik het op mijn 2 andere kaarten wilde hebben. Meerdere malen gevraagd of dit dus ook NIKS EXTRA zou gaan kosten. Meerdere malen werd mij verteld dat ik hier niet voor hoefde te betalen.. Alles ingeregeld dus.

En dan de bevestiging.... over 2 maanden gewoon volledig betalen... weer gebeld.. Dit keer met de mensen die over de facturen gaan. Die zeiden meteen dat het nog niet mogelijk is. Ook beweren ze dat de exacte datum nog niet bekend is, omdat men problemen heeft met het aan elkaar linken van de verschillende smartcards.. en extra dimensie in alle verhalen.

Ik heb zelf nog steeds de hoop 1 maart, maar dit is weer eens een ander verhaal wat ik heb gehoord.
 
mijn schoonouders hebben al twee kaartjes uit de multikabel tijd
maar een van de 2 doet het al niet meer weet iemand of die wel weer geactiveerd worden?

er is al een aanttal keer geprobeerd te bellen maar opgegeven door te lange wachttijden
Gewoon even doorbijten en bellen, het kan weer geactiveerd worden ja.
 
Vooralsnog is 1 maart nog steeds de datum.
Men zal zeer binnenkort beginnen dit via verschillende badges om te zetten.

Ik heb geruchten vernomen dat voor nieuwe klanten het wel al meteen actief is, maar zoals gezegd gerucht, ik kan dit niet bevestigen.
 
Aangezien je het totaalpakket de eerste twee maanden gratis krijgt, maakt het voor nieuwe klanten niet uit of het al wel of niet actief is...
 
Leuk hoor, het zijn wel een stelletje klojos bij ziggo hoor, vindt ik.
Ze begrijpen er niets van.

Uitleg:
Ik heb 2 PVR's te weten een samsung 850 en de cisco 8455
Ik had op de samsung: digitale standaard pakket en alle keuze pakketen (voor 9,95)
Op de cisco had ik: digitale standaard pakket met hd pakket en interactieve pakket.

Ik wilde bij de cisco het digitale totaal pakket erbij zetten, dus alle keuze pakketten voor 2 maanden gratis dus ik gebeld met de klantenservice en ze zouden het regelen, en wat is er nu gebeurd?

op de samsung heb ik alleen nog het standaard pakket, dus het totale pakket van 9,95 hebben ze eraf gehaald.

Op de cisco heb ik nu het digitale standaard pakket en het totaal pakket van 9,95 .
Het HD pakket hebben ze eraf gehaald en ook het interactieve pakket is eraf.

Dus je belt voor één pakket erbij en vervolgens gaan er drie vanaf!!!!!!
Wat een eikels.

Ik wordt hier zo moe van.
Morgen maar weer bellen en dan ga ik ze alles prcies vertellen per card nummer wat erop moet.

PPPPHHHHFFFF:giveup:
 
Wat gebeurt er eigenlijk "andersom " ?

Neem even een fictieve situatie per 1 maart:
Ik heb een betaald abonnement,een betaald pluspakket.
Ik schaf een extra pakket aan, en daar zit smartcard bij met een aanbieding er op: 2 maanden gratis.
Is mijn abonnement op kaart 1 dan ook 2 maanden gratis ?

Je kan niet zeggen,nee alleen op kaart 2, want omdat ik voor kaart 1 al betaal,wordt op kaart 2 al gratis kijken geactiveerd, ik betaal immers al voor kaart 1.
In dit geval zou gratis kijken op kaart 2 die ik net gekocht heb dus niet gelden.

idem met een aanbieding, HD kijken de eerste 6 maanden gratis.
Stel,ik heb al 6 maanden een HD abonnement en ik betaal dus 3,95.
Vervalt die bijdrage dan het eerste half jaar als ik een nieuwe smartcard aankoop waar ik gratis weer 6 maanden op kan kijken ?

Dus,alle abonnementen op kaart 1, zitten gratis op kaart 2, maar zijn de gratis diensten die ik bij aanschaf van kaart 2 krijg ook geldig voor kaart 1 ?
Graag reactie van een Ziggo medewerker.
 
Is mijn abonnement op kaart 1 dan ook 2 maanden gratis ?
Nee, want je 2e kaart is sowieso al gratis qua abonnementskosten en voor je eerste geregistreerde kaart heb je al 2 maanden geregistreerd gratis gekeken ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top