• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Not open for further replies.
@ digitale televisie.

Een deel van wat je zegt kan ik volledig inkomen, het andere deel absoluut niet.
Maargoed gelukkig zijn er ook velen die het wel waarderen als er door een medewerker een reactie wordt gegeven welke dat niet bij zijn naam heeft staan. (beetje kort door de bocht, weet ik maar voor die mensen doe ik het)
 
@ digitale televisie.

Een deel van wat je zegt kan ik volledig inkomen, het andere deel absoluut niet.
Maargoed gelukkig zijn er ook velen die het wel waarderen als er door een medewerker een reactie wordt gegeven welke dat niet bij zijn naam heeft staan. (beetje kort door de bocht, weet ik maar voor die mensen doe ik het)
Ho ho, ik waardeer het ook wel, maar in deze discussie mag men het toch wel eens niet met elkaar eens zijn? En we houden het netjes ;)
 
Een deel van wat je zegt kan ik volledig inkomen, het andere deel absoluut niet.
Maargoed gelukkig zijn er ook velen die het wel waarderen als er door een medewerker een reactie wordt gegeven welke dat niet bij zijn naam heeft staan. (beetje kort door de bocht, weet ik maar voor die mensen doe ik het)
We hoeven het ook niet altijd eens te zijn, maar als je kan aangeven waar je het wel en niet mee eens bent zou het nog mooier zijn.

Het gaat er niet om of het wel of niet gewaardeerd wordt dat je hier mensen helpt (waarom moet die verdediging er toch telkens bij?), maar over duidelijkheid.

Ik wilde op mijn site ook een stukje zetten over de extra smart-cards en exacte datum van invoering. Een beetje duidelijkheid zou misschien toch kunnen schelen in het aantal onnodige gesprekken met de helpdesk. Maar helaas heb ik nog geen voor mij betrouwbare bron gekregen. De persdienst van Ziggo vindt het blijkbaar niet nodig op mijn vragen te reageren, en een 'willekeurige' (met alle respect, maar je weet wat ik bedoel) forumbezoeker is voor mij geen bron. Hoewel ik je best wil geloven dat de invoering 1 maart is is dat niet genoeg voor een artikel. Dus zal de onduidelijkheid wel voortduren. En als eind december de rekening voor januari afgeboekt wordt zullen er denk ik toch veel mensen zijn die verwachten dat ze niet meer voor hun 2e abonnement hoeven te betalen. Die gaan allemaal bellen. Gelukkig is dat niet mijn probleem.
 
Het liefst wel ;) maar de prijs van de huidige smartcard is beslist niet de kostprijs en bij de andere aanbieders niet zo duur.
Dat is nogal een boude bewering: :wink:
Canal Digitaal:
Losse CanalDigitaal smartcard voor ontvangers met een "mediaguard" of "embedded" kaartlezer. Eur. 79.00


Verder wil ik opmerken dat ik het prima vind dat op dit forum diverse Ziggo medewerkers op persoonlijke titel info geven en zo mogelijk problemen oplossen. Hulde! :-P
 
We hoeven het ook niet altijd eens te zijn, maar als je kan aangeven waar je het wel en niet mee eens bent zou het nog mooier zijn.

Het gaat er niet om of het wel of niet gewaardeerd wordt dat je hier mensen helpt (waarom moet die verdediging er toch telkens bij?), maar over duidelijkheid.

Ik wilde op mijn site ook een stukje zetten over de extra smart-cards en exacte datum van invoering. Een beetje duidelijkheid zou misschien toch kunnen schelen in het aantal onnodige gesprekken met de helpdesk. Maar helaas heb ik nog geen voor mij betrouwbare bron gekregen. De persdienst van Ziggo vindt het blijkbaar niet nodig op mijn vragen te reageren, en een 'willekeurige' (met alle respect, maar je weet wat ik bedoel) forumbezoeker is voor mij geen bron. Hoewel ik je best wil geloven dat de invoering 1 maart is is dat niet genoeg voor een artikel. Dus zal de onduidelijkheid wel voortduren. En als eind december de rekening voor januari afgeboekt wordt zullen er denk ik toch veel mensen zijn die verwachten dat ze niet meer voor hun 2e abonnement hoeven te betalen. Die gaan allemaal bellen. Gelukkig is dat niet mijn probleem.

Hiermee leg je precies de vinger op de zwakke plek: communicatie. Nav de verzonden folder verwachten mensen gewoon dat vanaf 01-01-2009 tweede en derde smartcard gratis zijn. Mensen gaan inderdaad dus weer belen en mailen. Zo hou je een helpdesk bezig en de lijnen overbezet...
 
We hoeven het ook niet altijd eens te zijn, maar als je kan aangeven waar je het wel en niet mee eens bent zou het nog mooier zijn.

Het gaat er niet om of het wel of niet gewaardeerd wordt dat je hier mensen helpt (waarom moet die verdediging er toch telkens bij?), maar over duidelijkheid.

Ik wilde op mijn site ook een stukje zetten over de extra smart-cards en exacte datum van invoering. Een beetje duidelijkheid zou misschien toch kunnen schelen in het aantal onnodige gesprekken met de helpdesk. Maar helaas heb ik nog geen voor mij betrouwbare bron gekregen. De persdienst van Ziggo vindt het blijkbaar niet nodig op mijn vragen te reageren, en een 'willekeurige' (met alle respect, maar je weet wat ik bedoel) forumbezoeker is voor mij geen bron. Hoewel ik je best wil geloven dat de invoering 1 maart is is dat niet genoeg voor een artikel. Dus zal de onduidelijkheid wel voortduren. En als eind december de rekening voor januari afgeboekt wordt zullen er denk ik toch veel mensen zijn die verwachten dat ze niet meer voor hun 2e abonnement hoeven te betalen. Die gaan allemaal bellen. Gelukkig is dat niet mijn probleem.



Bij het gebruik van een tweede (tot vijfde) decoder gewoon even ALLEEN het standaardpakket nemen...dan heb je ook geen extra kosten....en zodra alles bij ziggo rond is en ze kunnen de cards koppelen, dan neem je pas extra pakket! Dat lijkt mij de beste optie.

Ik heb nu al een DTV decoder met DTV. Binnekort krijg ik een extra decoder. Ik activeer de masrtcard, maar neem er gewoon niets bij. Dus gewoond e standaard DTV zenders laat ik binnenkomen en dat kostn niets extra. Alleen mijn pakket prijs en verder niets!
 
Even een andere vraag...

Als ik een 2e decoder voor de slaapkamer wil kopen,
gaat dat dan niet ten kosten van de beeldkwaliteit,
omdat er dan natuurlijk een splitter moet worden
geplaats op de muur aansluiting ???

alvast bedankt voor uw antwoord :)
 
Even een andere vraag...

Als ik een 2e decoder voor de slaapkamer wil kopen,
gaat dat dan niet ten kosten van de beeldkwaliteit,
omdat er dan natuurlijk een splitter moet worden
geplaats op de muur aansluiting ???

alvast bedankt voor uw antwoord :)
Als je degelijke aansluitingen gebruikt, zal dit geen invloed hebben op je digitale televisie beeld kwaliteit.
 
Ja wat werd gezegd. Goede spullen dan niet. Maar inderdaad de standaard opzetdoos en splitter van ziggo is niet erg goed. En het ligt ook nog eens aan je bekabeling van daar naar je slaapkamer. JE kan voor een klein bedrag wat vernieuwen en denken aan een versterker er tussen te zetten.
Maar probeer het eerst eens, dan weet je genoeg.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top