• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij geef bij tvgemsit en tvtheek serverfout bij wie nog meer
als de help desk kun ze niet help en via mail naar ruigroknetpanel geven ook geen hoor wat is voor test en werk geen meter om contact te krijgen met hlep desk voor problrmrn met cisco zo kun het niet goed testen en probleme niet op lossen toch

Als je ook zo mailt naar de helpdesk zijn ze waarschijnlijk gewoon heel lang bezig met het vertalen ervan.
 
Hier werkt alles nog ok.

iTV doet het sinds vanochtend weer (na herinstallatie). Nieuwe content/inhoud TV-theek? Vreemd dat (bij mij) op TV-theek de (nieuwe) film "Ali" foutmelding geeft: Bel 0900-0730 om te abonneren op deze portal, terwijl andere films geen probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ITV doet het hier ook weer na paar dagen storing (ik heb geen reset gedaan overigens). Ik heb inmiddels het enqueteformulier met de nodige op- en aanmerkingen ingevuld. In mijn mail stond ook dat het testtraject tot eind april is verlengd :pompom:
 
een vraag: WIE IS ER TERVERDE OVER TEST

Wie is er te vrede over de test tot nu toe .
 
tevreden

Wie is er te vrede over de test tot nu toe .

Op zich ben ik wel tevreden met de test, alles werkt hier "gewoon". En de cisco voegt wel veel toe als je nog geen dvd-recorder op iets dergelijks had.
 
Wie is er te vrede over de test tot nu toe .

Wie zoals ik voor de 150 Euro borg, nu al ruim 3 maanden de Cisco (incl. inst.pakket: versterker/wcd/smartcard, winkelwaarde ook zo'n 100 Euro) & iTV Prog.Gemist/TV-theek (gratis) heeft mogen testen mag m.i. niet klagen (zou ik betalende abonnee geweest zijn, dan ander verhaal).

Qua vragenlijsten testtraject cq. respons helpdesk allemaal niet ideaal, maar bij welk bedrijf wel?

En als bij einde testtraject aanbod om Cisco etc. voor de borg te mogen behouden, dan m.i. toch een koopje?
 
Wie is er te vrede over de test tot nu toe .
Ik niet. De Cisco is een ramp apparaat. Vol bugs, gebruikersonvriendelijk menu, lawaaiig en warm. ITV is hier nooit werkend gekregen. Mijne staat al klaar om retour te gaan naar Ziggo. In de plaats staat nu een Humax 5050c, die doet het stukken beter en veel stiller en koeler. Als Ziggo slim is brengen ze de Cisco nooit op de markt maar gaan ze met Humax een interactieve decoder/PVR maken.
 
Wie zoals ik voor de 150 Euro borg, nu al ruim 3 maanden de Cisco (incl. inst.pakket: versterker/wcd/smartcard, winkelwaarde ook zo'n 100 Euro) & iTV Prog.Gemist/TV-theek (gratis) heeft mogen testen mag m.i. niet klagen (zou ik betalende abonnee geweest zijn, dan ander verhaal).

Qua vragenlijsten testtraject cq. respons helpdesk allemaal niet ideaal, maar bij welk bedrijf wel?

En als bij einde testtraject aanbod om Cisco etc. voor de borg te mogen behouden, dan m.i. toch een koopje?

Helemaal mee eens! Daar komt wat mij betreft nog bij dat het beeld super is, dat mijn exemplaar zeer stil is (aanmerkelijk stiller dan mijn Pioneer HD-recorder) en dat bij mij iTV vanaf het begin van de test probleemloos heeft gewerkt.

Een blijvertje dus :applause:
 
Afstandsbediening

Bij alle bestaande bugs van de Cisco doet nu mijn AB raar. (ik heb functies gelukkig gekopieerd naar universele AB, dus weet ik dat het niet aan het apparaat zelf ligt.) De grootste problemen zitten in het tv-gedeelte. Valt steeds uit (hoogst irritant als je TV zachter wilt zetten) en als dat eenmaal gebeurt is ook de PVR zelf niet of nauwelijk meer te bedienen. Bij het eruit halen en weer plaatsen van de batterijen (harde reset) doet de PVR het weer; de tv-code is dan natuurlijk gewist. Nog iemand problemen met de AB? Heb ik oude batterijen meegeleverd gekregen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan