• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Not open for further replies.
Vreemd, ik heb geen vragenlijst ontvangen???? Betekent 1x vergeten (vorige keer had ik de link onderaan de mail niet gezien) niet meer mee doen?

ik heb die vorige ook gemist en net precies een mail ontvangen met nieuwe vragenlijst... server is dan wel down, maar ik goeie hoop ;-)
 
Net ook de vragenlijst gehad. Hieruit blijkt dat de testperiode tot 1 maand wordt verlengd.
 
Sinds vanmorgen ligt bij mij de interactive televisie er helemaal uit.
Ik lees nog geen meldingen hierover, dus mijn vraag is of dit bij meerdere het geval is in het casema gebied.
Voor de duidelijkheid, ik kan wel de indeling zien maar een catalogus wordt niet meer zichtbaar.

ikheb zojuist ff gekeken, bij mij hetzelfde (1277) wel de catalogus maar geen programma's
 
ikheb zojuist ff gekeken, bij mij hetzelfde (1277) wel de catalogus maar geen programma's

Hier werkt alles nog prima. Ik zie tevens dat er wat nieuwe content is toegevoegd. Helaas heb ik overigens nog geen contact met Ruigrok kunnen krijgen.
 
Zojuist antwoord gekregen:


Gisteren is de vragenlijst verstuurd naar de eerste batch testers van iTV in het Ziggo-panel. Vandaag volgen de andere vragenlijsten.

Daarnaast kreeg ik te horen dat door enkele problemen de reactie tijd van de helpdesk helaas vrij traag is. Hier wordt momenteel hard aan gewerkt.
 
heb al drie dgen sortring

bij geef bij tvgemsit en tvtheek serverfout bij wie nog meer
als de help desk kun ze niet help en via mail naar ruigroknetpanel geven ook geen hoor wat is voor test en werk geen meter om contact te krijgen met hlep desk voor problrmrn met cisco zo kun het niet goed testen en probleme niet op lossen toch
 
bij geef bij tvgemsit en tvtheek serverfout bij wie nog meer
als de help desk kun ze niet help en via mail naar ruigroknetpanel geven ook geen hoor wat is voor test en werk geen meter om contact te krijgen met hlep desk voor problrmrn met cisco zo kun het niet goed testen en probleme niet op lossen toch


Ik heb in de vragenlijst als belangrijkste minpunten voor interactieve TV: de veelvuldige verbindingsproblemen (serverfouten) en de grote onbekendheid van de helpdesk met het fenomeen en met de Cisco i.h.a. Het incomplete aanbod (zonder RTL) en de moeizame feedback via Ruigrok maken mijn oordeel zeer negatief , hoe sympathiek ik dit Testtraject ook vind..
 
bij geef bij tvgemsit en tvtheek serverfout bij wie nog meer
als de help desk kun ze niet help en via mail naar ruigroknetpanel geven ook geen hoor wat is voor test en werk geen meter om contact te krijgen met hlep desk voor problrmrn met cisco zo kun het niet goed testen en probleme niet op lossen toch

Bij mij ook al enkele dagen SERVER FOUT (terwijl daarvoor geen probleem).
Cisco reset/iTV herinstallatie heeft 1x geholpen, maar SERVER FOUT blijft.
Regio Breda (oud Casema).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top