• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Not open for further replies.
over de test zelf ben ik wel tevreden, tuurlijk zijn/waren er hier en daar wat problemen wat ik gelezen heb hier.
alleen jammer dat de content van prog.gemist magertjes is bij sbs6 bijv. is alleen hart van ned. en piets weerbericht terug te zien. ik hoop dat dit nog uitgebreid gaat worden!
de tv-theek is leuk/handig alleen hoop ik dat er in de toekomst sneller films bijgezet gaan worden.
wat ik wel erg jammer vindt is dat bij een defect (zie mijn topic defecte cisco) dat de helpdesk van Ziggo weinig kan betekenen en dat je via mail contact op moet nemen met in dit geval ruigrok. op zich niet zo erg als men wat sneller zou reageren op de mail. ik zit nu bijna een week te wachten op antwoord. maar goed dit is bedoeld als aandachtspuntje en niet als kritiek, vindt het alleen een beetje jammer.
na de testperiode zou ik best de ontvanger willen houden al is het alleen al omdat je op kunt nemen en rustig naar een andere (digitale)zender kunt kijken!
ik denk dat na de nieuwe FW-update e.e.a. beter/soepeler zal verlopen op de cisco.
je moet een produkt ook wel de kans geven vindt ik dan, vandaar ook deze test.
 
Ik ben best tevreden over de Cisco opnamen zien er keurig uit, na laatste firmware is ook het VOD aanbod uitgebreidt.
Na mijn problemen met het signaal heeft Kitato monteur geregeld, deze zeer kundige monteur weet waar over hij praat heeft bij mij alles doorgemeten uiteindelijke oorzaak bleek de adapter van de breedbandversterker.
Wat mij betreft alle hulde voor Kitaro en Sunil, naam schrijf ik waarschijnlijk niet goed de monteur en dat mag ook wel eens gezegd worden.
 
Sinds gisteren is bij mij Net gemist/Uitzending gemist alleen maar de vrijdag beschikbaar. Delft postcode 2622, zijn er nog meer met dit "probleem"?
 
Sinds gisteren is bij mij Net gemist/Uitzending gemist alleen maar de vrijdag beschikbaar. Delft postcode 2622, zijn er nog meer met dit "probleem"?

Yep. Hier (Breda) ook. Ik heb geprobeerd om dit als storing door te geven. En hoef verder niet uit te wijden hoe glazig er op gereageerd werd door de Helpdesk.
 
Ik werd om 06:50 uit mijn bed getrommeld omdat de TV hte niet deed... Nou ja, er stond een oranje schermpje "Proefperiode verlopen"... en nu heb ik alleen nederland 1... .. das mooi balen. En natuurlijk kan ik nergens mijn oude smartcard vinden....

Edit: Ziggo gebeld; proefperiode van smartcard verlopen (ik heb tot op heden alle zenders kunnen zien). Maar goed, bij nader inzien zou op deze smartcard het standaardpakket best actief moeten zijn...). Hij is geactiveerd... hopelijk heb ik snel weer beeld.
 
Last edited by a moderator:
Ik werd om 06:50 uit mijn bed getrommeld omdat de TV hte niet deed... Nou ja, er stond een oranje schermpje "Proefperiode verlopen"... en nu heb ik alleen nederland 1... .. das mooi balen. En natuurlijk kan ik nergens mijn oude smartcard vinden....

Edit: Ziggo gebeld; proefperiode van smartcard verlopen (ik heb tot op heden alle zenders kunnen zien). Maar goed, bij nader inzien zou op deze smartcard het standaardpakket best actief moeten zijn...). Hij is geactiveerd... hopelijk heb ik snel weer beeld.
Op het standaardpakket na zijn ze er bij mij ook af.
 
Hier ook, dan gaat de cisco de doos weer in. Nu moet ik dus testen met een slecht, niet goed ontwikkeld apparaat en een onvolledig pakket. Welcome back humax, mooi klusje voor vandaag.
 
Hier ook, dan gaat de cisco de doos weer in. Nu moet ik dus testen met een slecht, niet goed ontwikkeld apparaat en een onvolledig pakket.

Ehh, je zit toch in het testtraject interactieve tv.
Daarvoor heb je toch niet het hele pakket nodig :?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top