• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo Bapp is actief

Status
Not open for further replies.
In de Vragen bij de toelichting op Bapp staat:

Ik weet mijn toegangscode niet meer. Wat nu?
Voor uw toegangscode gaat u naar Mijn Ziggo. Hier staat de toegangscode vermeld die u heeft gekregen toen u uw Ziggo e-mailadres aan Ziggo Bapp app koppelde.

Dat klopt dus niet. Er staat in Mijn Ziggo:
U kunt uw toegangscode hier resetten. Let op: dit betekent dat u de oude toegangscode op alle apparaten waar u deze gebruikt zult moeten vervangen door de nieuwe code.

En verder: Kan iemand die geen Volop bellen heeft, nu niet eenvoudig meeliften op het abonnement van een ander, door die ander zijn code (in overleg uiteraard) te gebruiken? Dan kan men bijvoorbeeld met 5 families van 1 volop bellen abo gebruik maken. Dat kon vroeger natuurlijk ook al, maar toen moest je nog naar iemand toegaan om gratis met zijn telefoon te kunnen bellen. Nu kan dat vanuit je eigen huis met je eigen smartphone. Wel nummerherkenning uitschakelen uiteraard!
 
Het duurt een dag voor je activatie verwerkt is.

Werkte bij mij direct.
Overigens nauwelijks zinvolle app binnen Nederland als je geen onbeperkt bellen hebt. Zelfs prepaid bellen is ondertussen goedkoper dan de Ziggo vaste lijn tarieven.
 
Ik kom er nog niet eens in.

tevens na de update heb ik geen mogelijkheid meer om hem uit te zetten voorheen was er een optie om dat wel te doen.

idem als hierboven ik zie geen code alleen reset van code, en dat werkt nog niet eens.

voordeel is wel op het werk of ergens anders kun je mooi bellen met je eigen telefoon of gesprekken ontvangen.
Het gratis bellen klopt ook niet want dat is eruit gehaald door Ziggo. (kwam er zelf achter op mijn rekening)

dus makkelijk ja
ideaal nee

micmicbee
 
Je kunt per emailadres een Bapp account aanmaken.
4 adressen, dus maximaal 4 Bapp accounts.
Maar heeft dat nog een reden? Is er een voordeel aan meer dan 1 Bapp-account? Waarom niet gewoon 1 en die gebruiken op meerdere apparaten? Of zou je met meerdere accounts gelijktijdig kunnen bellen en met 1 account niet?
 
Je kunt per emailadres een Bapp account aanmaken.
4 adressen, dus maximaal 4 Bapp accounts.
Maar heeft dat nog een reden? Is er een voordeel aan meer dan 1 Bapp-account? Waarom niet gewoon 1 en die gebruiken op meerdere apparaten? Of zou je met meerdere accounts gelijktijdig kunnen bellen en met 1 account niet?

Volgens de algemene voorwaarden van Bapp (artikel 3.3) kun je maximaal met 5 accounts werken, ook als je meer mailboxen hebt (vroeger kon je tot 10 aanmaken).
Ik vermoed dat je met elk emailadres maar 1 keer tegelijk kunt inloggen en dat je daarom dus iedereen zijn eigen account moet geven.
 
Heb net met hetzelfde emailaccount op een tweede apparaat Bapp geïnstalleerd.
Dat gaat. Diagnose geeft akkoord aan. Bellen lukt. Maar als ik op 2 tegelijk wil bellen krijg ik foutcode 403 op 1 phone. weet niet of dit komt door 2x hetzelfde emailadres-bapp-account of door 2x dezelfde Wifi.
Vervolgens op 1 apparaat een ander Bapp account (ander emailadres) gemaakt. Nog steeds krijg ik foutcode 403 op een phone. Opnieuw opstarten van de app biedt geen soelaas. Alles uit- en aangezet en nu kan ik in ieder geval wel gelijktijdig bellen op 2 apparaten. Met 2 verschillende accounts. Heb nog geen bewijs dat met hetzelfde account dat niet lukt, maar het lijkt er verdacht veel op. Conclusie: Liever 2 apparaten met verschillende accounts uitrusten.

Overigens als je in de App store naar de Bapp zoekt voor de iPad, vindt hij die niet. Wel als je naar Bapp zoekt in de iPhone-apps. Maar de iPhone app kun je gewoon op de iPad gebruiken. Foutje van Ziggo om deze verkeerd te laten filteren door Apple?
 
Zijn weer vergeten dat er ook mensen zijn met windows systemen. Slechte zaak, als je iets introduceert doe het dan voor allemaal.

Ze zijn je vast niet vergeten. Alleen worden er nog relatief weinig apps voor windows phone gemaakt. En dan moet de app ook nog via de store verspreid worden, dat is ook weer iets wat niet zomaar gaat. En dan nog het probleem dat lang niet alle bedrijven die apps bouwen ook windows phone aan kunnen. Mobiquity die bapp gemaakt heeft doen ook alleen maar in Android en iOS voor zover ik weet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top