In de Vragen bij de toelichting op Bapp staat:
Ik weet mijn toegangscode niet meer. Wat nu?
Voor uw toegangscode gaat u naar Mijn Ziggo. Hier staat de toegangscode vermeld die u heeft gekregen toen u uw Ziggo e-mailadres aan Ziggo Bapp app koppelde.
Dat klopt dus niet. Er staat in Mijn Ziggo:
U kunt uw toegangscode hier resetten. Let op: dit betekent dat u de oude toegangscode op alle apparaten waar u deze gebruikt zult moeten vervangen door de nieuwe code.
En verder: Kan iemand die geen Volop bellen heeft, nu niet eenvoudig meeliften op het abonnement van een ander, door die ander zijn code (in overleg uiteraard) te gebruiken? Dan kan men bijvoorbeeld met 5 families van 1 volop bellen abo gebruik maken. Dat kon vroeger natuurlijk ook al, maar toen moest je nog naar iemand toegaan om gratis met zijn telefoon te kunnen bellen. Nu kan dat vanuit je eigen huis met je eigen smartphone. Wel nummerherkenning uitschakelen uiteraard!
Ik weet mijn toegangscode niet meer. Wat nu?
Voor uw toegangscode gaat u naar Mijn Ziggo. Hier staat de toegangscode vermeld die u heeft gekregen toen u uw Ziggo e-mailadres aan Ziggo Bapp app koppelde.
Dat klopt dus niet. Er staat in Mijn Ziggo:
U kunt uw toegangscode hier resetten. Let op: dit betekent dat u de oude toegangscode op alle apparaten waar u deze gebruikt zult moeten vervangen door de nieuwe code.
En verder: Kan iemand die geen Volop bellen heeft, nu niet eenvoudig meeliften op het abonnement van een ander, door die ander zijn code (in overleg uiteraard) te gebruiken? Dan kan men bijvoorbeeld met 5 families van 1 volop bellen abo gebruik maken. Dat kon vroeger natuurlijk ook al, maar toen moest je nog naar iemand toegaan om gratis met zijn telefoon te kunnen bellen. Nu kan dat vanuit je eigen huis met je eigen smartphone. Wel nummerherkenning uitschakelen uiteraard!