• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Windows Live Mail

Status
Not open for further replies.
T

topk

Ik heb een nieuw account aangemaakt.
Daarmee kan ik wel berichten verzenden, maar niet ontvangen.
Ik moet een scherm invullen met het gebruikersnaam en wachtwoord.
Hier vul ik exact hetzelfde in als ik heb ingevoerd bij het aanmaken van het account (diverse malen gecontroleerd, en ook nog eens weer met een nieuw account geprobeerd). Toch krijg ik een melding dat de gebruiker/wachtwoord onbekend is.
Hoe kan ik dit oplossen?
 
Gebruik je het hele e-mailadres als gebruikersnaam?
Lukt het om op webmail in te loggen?
Kloppen de servernamen?
 
Last edited by a moderator:
opgelost

Bankt voor de reactie. Mijn probleem heb ik opgelost.
Ik vond uiteindelijk via Ziggo Webmail de naam van een oude alias. Op die (letterlijke) alias kon ik wél een account aanmaken.
Het oude upcmail-account (die per ongeluk was weggegooid) waarvoor ik oorspronkelijk de nieuwe account wilde aanmaken heb ik nu via Ziggo Webmail toegevoegd bij 'automatisch doorsturen'. Een Alias toevoegen lag meer voor de hand, maar dat blijkt voor upcmail adressen voorlopig nog niet te kunnen (sic!)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top