• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen 16:9 weergave en geheel geen [zwart] beeld) B270R

  • Thread starter davidov2009
  • Start date
Status
Not open for further replies.
Dat probleem heb ik ook, even de stroom eraf en hij werkt weer.

Ook geeft die wel eens bij snel zappen dat er geen geluid meer is, dan ook even de stroom eraf en hij werkt weer.
 
Stroom eraf is niet nodig, en duurt veel te lang. Gewoon een keer of 2 tot 3 snel achter elkaar de EPG indrukken en dan komt het beeld terug.
 
herkenbaar

Hoe herkenbaar allemaal.
Ik heb sinds september ook zo'n 'prachtige' Samsung B270R en een 4:3 TV en dus ook precies dezelfde problemen zoals hier beschreven wordt.

Afgelopen weekend heb ik toch maar eens de helpdesk gebeld. Jullie raden het al, zijn de kabels goed aangesloten? Doen de problemen zich ook voor op een andere TV? Zijn de kabels van goede kwaliteit? enzovoort.
Uiteindelijk boden ze aan om hem terug te laten sturen en dan zou de technische dienst kijken wat het probleem zou kunnen zijn........
Als ze niks zouden vinden dan zou ik een nieuwe krijgen. Of het dan ook een Samsung zou zijn konden ze me niet vertellen.

Maar ik heb hoop, want gisteren kreeg ik een reclame folder van Ziggo in de bus: Alles in 1 nu met SD-decoder voor 15 euro (afgebeeld is een Humax IR-FOX C) ??? misschien zijn de Samsung B270R-etjes op?????
 
Da's slechts een plaatje. Je krijgt gewoon een willekeurig model.

Schrijnend dat de helpdesk nog steeds over kabels begint te zeuren. Als het menu e.d. het namelijk wél doen, heeft het niks met kabels of aansluiten te maken. En het probleem doet zich alleen voor in de 4:3 stand.

Ik heb met de helpdesk tot in den treuren gemaild en gebeld. De ene vriendelijke persoon kwam met nog stommere vragen dan de andere. Ik heb voorgesteld een monteur langs te laten komen, want ik kan het probleem binnen 10 seconden naspelen (gewoon snel zappen). Helaas, problemen met ontvangers alleen via RMA.
En de oplossing is zo simpel: gewoon niet meer de Samsung 270 uitleveren, en de gedupeerden van een alternatief voorzien.

Ook Anoniem heeft in dit topic angstvallig niet meer gereageerd. Het is treurig dat Ziggo dit wanproduct nog steeds uitlevert of geen update beschikbaar heeft.

Allemaal druppels die mijn emmertje laten vollopen (samen met o.a. het hele CI+-debacle). Ik ben mij nog aan het bezinnen over de te nemen acties. Een aantal consumentenprogramma's heb ik al aangeschreven, en ook gewezen op dit topic, maar geen enkele schijnt dit interessant genoeg te vinden. Hoe dan ook is Ziggo mij kwijt zodra ik een alternatief heb. Ik hoop dat de kabelmarkt voor digitale diensten zeer snel wordt opengebroken. Zo niet, dan schroef ik de schotel weer aan de muur.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top