Hoi Arisco,
Dat laatste is hoopgevend. laat nog eens wat van je horen aub over je ervaringen. Volgens mij maakt die 12 uur niks uit. Mijn opnamen mislukten al terwijl de 5050 pas 4 uur uit stond. Zelf ben ik een beetje een schijterd geworden, ik laat 'm maar aanstaan :rolleyes:
Kan je nog wat meer over het gesprek kwijt? Rekken ze specifiek voor jouw kaart de update termijn op?
Kan Ziggo zelf hier misschien op reageren
Dat laatste is hoopgevend. laat nog eens wat van je horen aub over je ervaringen. Volgens mij maakt die 12 uur niks uit. Mijn opnamen mislukten al terwijl de 5050 pas 4 uur uit stond. Zelf ben ik een beetje een schijterd geworden, ik laat 'm maar aanstaan :rolleyes:
Kan je nog wat meer over het gesprek kwijt? Rekken ze specifiek voor jouw kaart de update termijn op?
Kan Ziggo zelf hier misschien op reageren