• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ned 1,2 en 3 HD vertraging in geluid

Status
Not open for further replies.
Bij mij is het geluid van Nederland 1 tot 3 HD ineens goed lipsync, is dat bij iedereen zo ?
 
Bij mij is het geluid van Nederland 1 tot 3 HD ineens goed lipsync, is dat bij iedereen zo ?

Tsja, zal wel komen omdat de bitrate nu onder de 12 Mbit (:wink:) is gezakt. Blijkbaar kan de Samsung dat wel aan. Het is maar de vraag tot hoever ze uiteindelijk willen zakken... :shock:

Gert.
 
Tsja, zal wel komen omdat de bitrate nu onder de 12 Mbit (:wink:) is gezakt. Blijkbaar kan de Samsung dat wel aan. Het is maar de vraag tot hoever ze uiteindelijk willen zakken... :shock:

Gert.
Bij mij is 1,2,3 OK! maar EurosportHD is nog zoals maanden geleden.....niet lipsync!

Herkent iemand dit??
 
Geluid loopt vanavond synchroon op NED 1 en 2. NED 3 heb ik sinds gisteren geen beeld, E37. Ik had op een gegeven moment een BER van 600. Ik heb de kabels gechecked en de ontvanger gereset. Mag niet baten :evil:
 
Ziggo webteam

geachte lasonski

Haalt u eerst de stekker uit het stopcontact en de smartcard uit de decoder. U wacht even 1 min en doet dan de stekker er weer in. u wacht op een melding "voer smartcard in" als u deze ziet doet u de smartcard weer in de decoder.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
 
Haalt u eerst de stekker uit het stopcontact en de smartcard uit de decoder. U wacht even 1 min en doet dan de stekker er weer in. u wacht op een melding "voer smartcard in" als u deze ziet doet u de smartcard weer in de decoder.
Leg eens uit wat precies de oorzaak van dit probleem is waardoor de ontvanger die E37 toont? Ik probeer namelijk te begrijpen hoe de voorgestelde handeling de oorzaak van het probleem moet verhelpen.
 
Gisteravond vroeg in de avond gekeken. Lipsinc is beter maar nog niet helemaal synchroom.Nieuws bijvoorbeeld; nieuwslezer out of sync en de filmpjes lijken in-sync.

Nog steeds geen antwoord op mijn klacht per mail ontvangen, lijkt mij duidelijk dat er achter de schermen aan het probleem wordt gewerkt. :thumb up:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top