• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

'Mijn Ziggo'

Status
Not open for further replies.
Ik kan nu helemaal niet meer op "mijn Ziggo " komen.
Nieuw paswoord aangevraagd en gekregen.
Na op nieuw inloggen mededeling dat ik tevaak verkeerd heb ingelogd.
wat nu ?
 
Ik kan nu helemaal niet meer op "mijn ziggo " komen.
Nieuw paswoord aangevraagd en gekregen.
Na op nieuw inloggen mededeling dat ik tevaak verkeerd heb ingelogd.
wat nu ?


IE 8 doet trouwens helmaal nogal raar sinds vandaag.
programma slaat soma helemaal vast als ik een pagina open,
Lukt inderdaad wel met firefox.
Ik vind dit niet normaal dat dit soort ergernissen er nog zijn.
Je mag toch verwachten dat ZIGGO hier mee aan de slag gaat.
Nou ja dan maar twee brousers geinsalleerd, ik vind IE8 prettiger om mee te werken dan firefox.
Zal wel een kwestie van gewoonte zijn.
 
Last edited by a moderator:
Eindelijk een tweede emailadres

Ik was al van plan op te zeggen, omdat ik al 3 weken bezig ben om een voor mij noodzakelijk 2e emailadres aan te maken. Omdat dit via Mijn Ziggo niet kon, ging dat dus niet. Toen ik de helpdesk vroeg om het dan voor mij aan te maken, konden ze dat ook niet, waar ik zeer boos over was. Nu kreeg ik zojuist een persoon van de nazorg, die belde of ik tevreden was met mijn alles in 1 pakket. Toen ik hem zei dat ik er al genoeg van had, omdat men voor mij geen 2e emailadres wil of kan aanmaken, was het binnen een kwartier geregeld, en heb ik nu mijn 2e emailadres. Al ging het allemaal met heel veel horten en stoten en bellen, nu heb ik eindelijk alles wat ik wil. Als het allemaal stabiel blijft blijf ik dus maar zitten bij Ziggo.
Hiermee is voor mij dus wel bevestigd dat als je een probleem hebt je overal geholpen wordt bij Ziggo, behalve bij die onkundige/onwillige helpdeskmedewerkers, die 0% klantgericht zijn, en er geen boodschap aan hebben dat klanten opzeggen. Het zal ze echt een zorg zijn. ik denk dat het gewoon een extern call-center is, dat naast ziggo waarschijnlijk ook verzekeringspolissen etc. verkoopt. Want als ze verkopen hebben ze alle tijd voor je, maar daarna is het afgelopen, en hebben ze hun aanbrengpremie binnen.
 
Ik heb ook mijn probelemen gehad, maar ik ben toch van mening dat de medewerker helpdesk in ieder geval probeert een oplossing te bieden. Wanneer ze geen oplossing hebben, dan wordt het al snel "dan moet het aan uw instellingen op de pc liggen", maar men probeert in ieder geval te helpen. Misschien zijn ze onvoldoende getraind om met "lastige" klanten om te gaan, dat weet ik niet. Ik ben er nu achter dat het vooral een kwestie van geduld is... Ik kon een tijd lang niet op Mijnziggo om een emailaccount aan te maken en toen dit eindelijk via de helpdesk geregeld was, kreeg ik hem niet in Outlook geïnstalleerd. Alleen webmail werkte, maar in outlook niet. Alle instellingen met de helpdesk doorgenomen (het moet echt pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl zijn en de gebruikersnaam moet het volledige emailadres van de hoofdaccount zijn, dus inclusief @ziggo.nl). Dat werkte eerst niet, maar na een paar uur kwam de mail opeens wel door en werd die vanuit outlook ook verstuurd. Ik geloof dat nu alles werkt..... Internet inclusief mail en nieuwsgroepen, tv en de telefonie zelfs in één keer!!!
 
Als mensen zich gewoon eens normaal verwoorden zonder gelijk hoog van de toren te blazen, bereikt men zoveel meer. Misschien vreemd, maar bepaalde blaaskaken zou ik ook niet helpen en verdomd? Alle problemen die ik heb gehad, zijn zonder mokken opgelost. Rare tweedeling in de wereld die Ziggo heet.

Jaja, nu komen Parel en die andere ??? weer...

Lachen.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_1_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7D11 Safari/528.16
 
Last edited by a moderator:
Ik kan nu inloggen met IE8 :grin:. Duurde even maar goed. Kan Chrome weer de deur uit.

En het lukt weer niet met IE. Dus Chrome maar weer geinstalleerd. Ongeloofelijk dat zo'n groot bedrijf niet eens een website in de lucht kan krijgen na zoveel maanden. :giveup:

Meelezers van Ziggo misschien eens een reactie? Of een uitleg hoe dit kan gebeuren.

Weet iemand wie die site gebouwd heeft? Dat bedrijf kan zijn deuren ook wel sluiten. Lekkere reclame dit.
 
En het lukt weer niet met IE. Dus Chrome maar weer geinstalleerd. Ongeloofelijk dat zo'n groot bedrijf niet eens een website in de lucht kan krijgen na zoveel maanden. :giveup:

Meelezers van Ziggo misschien eens een reactie? Of een uitleg hoe dit kan gebeuren.

Weet iemand wie die site gebouwd heeft? Dat bedrijf kan zijn deuren ook wel sluiten. Lekkere reclame dit.
Leg jij me maar eens uit waarom het hier wel lukt. Win7 en IE8
Op de laptop XP en IE8
 
En het lukt weer niet met IE.
Hier ook weer problemen om in te loggen met IE8 op meerdere computers.
Na heel vaak proberen lukt het soms, terwijl ik met Chrome wel in één keer kan inloggen.
 
Ik heb net ingelogd met internet explorer 8, zonder problemen.
Ik heb de beveiligde modus uitgeschakeld en phishing filter ook.
Misschien helpt het iets.

The Cableguy
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top