• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ITV Netwerkfout

Status
Not open for further replies.
Is er nog iemand die de netwerkfout melding krijgt?
Ik vraag me namelijk af of het probleem momenteel is opgelost of niet.
 
hoi hier in leiden postcode 2316pv niet meer....alles doet het weer hoerhoera:pompom::pompom::pompom:
 
Hoi Infje,

In Enschede 7534HR heb ik geen problemen. ITV werkt al een ruime tijd naar behoren.
 
hoi hier weer in leiden 2316pv weer netwerkfout sinds gisteravond 23.00 heleweek heeft tv-theek het goed gedaan .....
 
hoi hier weer in leiden 2316pv weer netwerkfout sinds gisteravond 23.00 heleweek heeft tv-theek het goed gedaan .....


In Breda (4822) was het gisteravond vanaf 10.00 uur hommeles. internet en telefoon vielen toen ook uit. Is inmiddels hersteld. maar nou zit ik met het volgende: Ik was via Video-on-Demand begonnen met een film te bekijken (stom-stom) maar dat ging dus niet meer na 10 uur. (Netwerkstoringsmelding) We hadden toen nog geen kwart van de film bekeken. In mijn bestelstatus staat die film wel geboekt en ook dat ik tot vanavond negen uur heb om hem te bekijken. Dat red ik dus niet, ook al omdat ik moet overwerken. Ben ik nou mmijn geld kwijt zonder die film gezien te hebben?
 
jawel ,ook in den helder . Als ik in het menu bij info keek , stond bij interactieve tv... bezig . En ja ook de melding netwerk fout .
Dit probleem heb ik vaak en soms helpt het de boel te resetten .
Blijft een waardeloos en foutgevoelig systeem . En inderdaad krijg je als je de Ziggo klantenservice belt min of meer dat het probleem bij de klant ligt .

Het ligt weer aan de kabels of de antenne stekkerdoos etc . Dat terwijl ik een signaal 100% en kwaliteit ook 100% heb .

Ik kon laatst het einde van de film niet bekijken omdat hij er mee stopte .
Ja meneer , misschien is er wat fout bij U . En als je dan vraagt hoe ja dan bijna de hele film kon bekijken weten ze niet . Maar zoals altijd is er bij hun niets bekend over een storing :no: .

Je zou er gestoord van worden :schater::censored:
 
Ook in Bilthoven "netwerkfout". Even gekeken bij melding van storingen op de Ziggo-site, en deze storing staat gemeld...dus afwachten maar.
 
Bij mij thuis (Stadskanaal) vanaf donderdagavond geen interactieve tv
status interactieve televisie geeft aan dat hij bezig is en dus niet geactiveerd,als je wil afspelen krijg je netwerkfout in beeld.Nu werkt het ook niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top