TheGrouch
Forum Gebruiker
- Messages
- 4.982
- Internet
- Odido
- Digital TV
- Ziggo
Tja, mijn schoonzoon is ook ICT er en die heeft iets met een naald ingedrukt zodat de modem gereset wordt en hij een nieuw wachtwoord kon aanmaken. Hoor je dan toch te weten :mrgreen:
Dat was dan een Ubee 3200 hoor.
Meer is er bij mij ook niet gebeurd, maar in de tijd dat het heel slecht ging ben ik wel dingen gaan uitproberen zoals firewall uitzetten. Die staat inmiddels weer aan. Het kanaal veranderen en het zoeken naar eentje die goed werkte was voor mij de oplossing en heeft het probleem van terugzakkende snelheid opgelost. Daarvoor moet je toch de modem in kunnen en dat was de eigenlijke vraag toch? Dat mensen er niet in konden.
De ubee evw3200 (modem/router) heeft een usercode/password voor het router gedeelte en dat zal na de harde reset inderdaad weer teruggezet worden naar Ziggo/draadloos.
Daar hoor je als klant/gebruiker ook iets mee te kunnen doen
Hier in dit topic wordt gesproken over een motorola (alleen modem) en ubee evm3200 (ook alleen modem).
Iets met appels en peren ...
Last edited by a moderator: