• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Help!!! Ik geef ze nog 5 dagen bij Ziggo

Status
Not open for further replies.
Denk dat de monteur weinig hier aan kan doen, de hele wijk heeft er namelijk last van.

Pleasure is mijn buurman :mrgreen:

Dan names hele wijk brief sturen aangetekend met iedereen ze handtekening eronder

Dat wil nog wel eens helpen

Anders mooie strijkerbom in casema kastje buiten en hopen dat ze alles vervangen :D

IN ergste geval zit je dan paar maanden zonder tv en i-net :P
 
mja bellen en schrijven heeft geen zin. Je krijgt een standaard reactie van ( we zijn er mee bezig ).

de boel vernielen heeft ook geen zin.
 
mja bellen en schrijven heeft geen zin. Je krijgt een standaard reactie van ( we zijn er mee bezig ).

de boel vernielen heeft ook geen zin.

Je kan wel een termijn eisen

Maarja als er bv een kabel duuk is en er meot bv gegravenw orden dan is Ziggo weer afhankelijk van de gemeente met vergunningen aanvragen

Je zou compensatie kunnen eisen wegens een niet goed werkend product
 
wat heeft dit allemaal te maken met de topic starter zijn vraag en of probleem ?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
wat heeft dit allemaal te maken met de topic starter zijn vraag en of probleem ?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Heel veel

Er is iets niet goed bij hem/hun en wij proberen met suggesties hem/hun verder te helpen.
 
volgens mij heeft de topic starter het over een A1Basis,
en als je het goed leest is er niks bij hem aan de hand want hij haalt gewoon de snelheid die hij behoort te halen.
Pleasure heeft het over een A1E en een docsis 3 modem.
lees ook dat de hele wijk er last van heeft.
lijkt me ook niet iets met de topic starter probleem te maken.
 
volgens mij heeft de topic starter het over een A1Basis,
en als je het goed leest is er niks bij hem aan de hand want hij haalt gewoon de snelheid die hij behoort te halen.
Pleasure heeft het over een A1E en een docsis 3 modem.
lees ook dat de hele wijk er last van heeft.
lijkt me ook niet iets met de topic starter probleem te maken.

Dat bleek nu ja :)

Problem solved factuur komt er aan :P
 
Hallo jingles,

We vinden het vervelend dat je niet je internet snelheid behaald die je zou moeten hebben. Hiermee willen we je graag helpen.

Zou je daarom het speciale webteam formulier in willen vullen dan zullen wij zo snel mogelijk contact met je zullen opnemen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Ga je me nu vertellen dat het via het contactformulier echt werkt dat er contact wordt opgenomen en iemands probleem wordt opgelost?!
Nou, ik heb sinds 19 augustus 4 keer de helpdesk gesproken en 2 keer zo'n formulier ingevuld en er gebeurt.... helemaal niets helaas. Ja, er wordt steeds een ander verhaal door de helpdesk afgestoken:
a. Het modem is niet geactiveerd (klopt niet, activatie was gelukt en internet connectie kwam, weliswaar met foutieve aantal streams, op).
b. Modem zou na het 10 sec. indrukken van het reset knopje de correcte firmware krijgen en dan zou alles werken.
c. Er is een groepstoring in het dorp waar u woont (er zijn daar nog 14 gevallen gemeld hoor ik van een collega), dat soort problemen worden doorgaans binnen 8 uur opgelost, morgen is alles in orde.
Ik word er zo langzamer moedeloos van.
 
hallo ardegraaff
wij weten er alles van.
welkom bij de club van Ziggo :oyeah:

volgens mijn staan we al een tijdje te wachten bij de indiaan ‘Howling Wolf’ ....... en de ADSL jongens hebben de sneltrein genomen met de stoute meisjes…….
:pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top