C
CineSmurf
Lees even een stukje terug, dan kom je o.a. mijn bericht tegen (ca 13 berichten terug) waar exact hetzelfde genoemd wordt.
Ik zie het... er is een heel topic over.... :rolleyes:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lees even een stukje terug, dan kom je o.a. mijn bericht tegen (ca 13 berichten terug) waar exact hetzelfde genoemd wordt.
Ik wou even melden dat ik er vandaag voor de eerste keer last van heb.
Eerder NOOIT een groen beeld gezien, zelfs niet heel even (en ik heb de Humax nu een maand of 4 denk ik).
Ik hoop wel dat dit de eerste en laatste keer was, want vrolijk wordt je er niet van.
Dat doe ik toch maar niet (ik heb het probleem sowieso niet, maar toch) want de kwaliteit is bij mij met een componentenkabel echt een heel stuk minder dan met HDMI.
De handleiding zegt dat trouwens ook in hoofdstuk 2.1 op blz. 15:
De HDMI-verbinding is een speciale interface die voor de hoogste beeldkwaliteit zorgt
Hallo Roxy,
Ik heb ook een Sony Bravia, maar de eerste 7 maanden heb ik totaal geen last gehad van het groene beeld. Maar bij mij flakkert het eerst ook nog eens zeer storend voordat het groen overslaat.
Sinds 1 week in het bezit van een humax 5000. Van het begin probleem met groen scherm. Na opstarten humax na 10 seconden wordt scherm groen. Had een monteur besteld om alles te laten installeren. Deze komt morgen. Zal eerst eens afwachten of hij een oplossing weet. Gezien alle andere berichten in dit forum ben ik helaas somber. Zullen in dus de strijd met Ziggo aan moeten gaan. Gezien het feit dat meerdere forumleden met verschillende televisies zelfde probleem hebben lijkt dit een probleem van de humax aan mij geleverd door Ziggo.
Heel verdacht dat veel mensen hier plotseling last van krijgen.
Ook bij mij gisteren voor het eerst (sinds aankoop in maart) het groene knipperende beeld. TV (Samsung) uit /aanzetten helpt niet, Humax uit / aanzetten (ik heb powersave aan) helpt wel.