• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen tot weinig verbinding

Status
Not open for further replies.
Downloadsnelheid Ziggo

Beste mede Ziggo gebruikers,

Mijn verhaal: De afgelopen 10 dagen zakt mijn dowloadsnelheid steeds in,

in het begin s'ochtends om 6.00 19,60 MB download, daarna binnen het halfuur begint de snelheid in te zakken, soms rond 3 MB, soms rond de 7 MB, maar lang geen 20 MB :!: :cry:.

Heb mijn modem een Motorola gereset, geen resultaat.
Heb mijn router afgekoppeld en mijn laptop rechtstreeks op de modem aangesloten, geen resultaat.
Heb een harde reset uitgevoerd op de modem, geen resultaat.

Teneinde raad Ziggo klantenservice gebeld, waardes van de modem zijn okee!, echter probleem blijft ontstaan.

Steeds de eerste paar minuten perfect (20 MB), daarna steeds langzamer.



zoals te zien is op bovenstaand plaatje. :sad:

Vanmiddag een monteur van Ziggo geweest, alles was goed hij had het modem doorgemeten en vervolgens zei hij dat het waarschijnlijk aan onze aparatuur lag. (leuk :evil:) niet dus, mijn vrouw zei nog mijn man heeft er wel een beetje verstand van, maar dat was niet voor de oren van de Ziggo medewerker bestemd, mijnheer wou zelfs nog een rekening afgeven :no:.

Volgens de monteur was alles okee :-P, maar je voelt hem al aankomen, na een half uur +/- , ja , daar ging de download snelheid weer ..... naar beneden.

Ziggo klantenservice weer gebeld 22, 57 minuten (€ 2,20), gezegd tegen dat medewerker dat ik mij een beetje, als een klein jongetje behandeld voelde, na een lang gesprek is het doorgeschoven naar de TD van Ziggo.
Afgesproken dat ik mijn labtop rechtstreeks op de modem aansluit en de router uitschakel (tijdelijk).

Hoop op een wonder :thankyou:

Mvgr., Fokker.:cool:
 
Sinds begin september heb ik problemen met mijn internetverbinding. Ik heb toen een mail ontvangen van Ziggo waarin mij medegedeeld werd dat mijn internetsnelheid verhoogd werd van 10 naar 20 Mbps.

Wat schetst mijn verbazing:



Mijn snelheid is bijna met de helft afgenomen in plaats van verdubbeld. Zeker in de avonduren kom ik vaak niet boven de 2Mbps uit, of de verbinding valt zelfs helemaal weg.

Diverse keren contact gehad met de helpdesk. De laatste keer wist de helpdeskmedewerker mij te vertellen dat mijn internetsnelheid per ongeluk teruggezet is naar Z1 in plaats van Alles-in-een Plus pakket. Vervolgens werd ik doorgezet naar de afdeling Wijzigingen en daar konden ze vervolgens weer niets voor me doen. Ik moest bij de helpdesk zijn, waar ik dus net vandaag kwam.

Pff.... kastje naar muur verhaal....

Ik zit dus nu nog steeds met een belabberde internetsnelheid, streaming video's bekijken, uitzending gemist e.d. is nu niet meer te doen...

Ik hoop wel dat ze het snel op gaan lossen, anders krijgen ze van mij niet meer het volledige abonnementsgeld. Zij leveren niet wat ze zeggen, ik betaal niet wat ze vragen...

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de internetsnelheid na de aangekondigde snelheidsverhoging?

Groet,
Mirella


Hier op postcode 2542 ook de snelheid afgenomen met soms meer dan de helft :roll::roll:
Heb oorspronkelijk 20 MB,maar het kakt in tot net 10 MB :evil::evil:

De helpdesk gebeld,
ben niet verder gekomen dan dat hij niet met het verhaal moest komen met het modem resten en de router er tussen uit halen,want dat was al door mij geprobeerd.

Nou dan weet ik het ook niet meneer en nog een prittige dag verder gv:censored::censored::censored:

Daar heb ik wat aan.
Stelletje clootzakken daar
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top