F
fokker
Downloadsnelheid Ziggo
Beste mede Ziggo gebruikers,
Mijn verhaal: De afgelopen 10 dagen zakt mijn dowloadsnelheid steeds in,
in het begin s'ochtends om 6.00 19,60 MB download, daarna binnen het halfuur begint de snelheid in te zakken, soms rond 3 MB, soms rond de 7 MB, maar lang geen 20 MB :!: :cry:.
Heb mijn modem een Motorola gereset, geen resultaat.
Heb mijn router afgekoppeld en mijn laptop rechtstreeks op de modem aangesloten, geen resultaat.
Heb een harde reset uitgevoerd op de modem, geen resultaat.
Teneinde raad Ziggo klantenservice gebeld, waardes van de modem zijn okee!, echter probleem blijft ontstaan.
Steeds de eerste paar minuten perfect (20 MB), daarna steeds langzamer.
zoals te zien is op bovenstaand plaatje.
Vanmiddag een monteur van Ziggo geweest, alles was goed hij had het modem doorgemeten en vervolgens zei hij dat het waarschijnlijk aan onze aparatuur lag. (leuk :evil niet dus, mijn vrouw zei nog mijn man heeft er wel een beetje verstand van, maar dat was niet voor de oren van de Ziggo medewerker bestemd, mijnheer wou zelfs nog een rekening afgeven :no:.
Volgens de monteur was alles okee :-P, maar je voelt hem al aankomen, na een half uur +/- , ja , daar ging de download snelheid weer ..... naar beneden.
Ziggo klantenservice weer gebeld 22, 57 minuten (€ 2,20), gezegd tegen dat medewerker dat ik mij een beetje, als een klein jongetje behandeld voelde, na een lang gesprek is het doorgeschoven naar de TD van Ziggo.
Afgesproken dat ik mijn labtop rechtstreeks op de modem aansluit en de router uitschakel (tijdelijk).
Hoop op een wonder :thankyou:
Mvgr., Fokker.
Beste mede Ziggo gebruikers,
Mijn verhaal: De afgelopen 10 dagen zakt mijn dowloadsnelheid steeds in,
in het begin s'ochtends om 6.00 19,60 MB download, daarna binnen het halfuur begint de snelheid in te zakken, soms rond 3 MB, soms rond de 7 MB, maar lang geen 20 MB :!: :cry:.
Heb mijn modem een Motorola gereset, geen resultaat.
Heb mijn router afgekoppeld en mijn laptop rechtstreeks op de modem aangesloten, geen resultaat.
Heb een harde reset uitgevoerd op de modem, geen resultaat.
Teneinde raad Ziggo klantenservice gebeld, waardes van de modem zijn okee!, echter probleem blijft ontstaan.
Steeds de eerste paar minuten perfect (20 MB), daarna steeds langzamer.
zoals te zien is op bovenstaand plaatje.
Vanmiddag een monteur van Ziggo geweest, alles was goed hij had het modem doorgemeten en vervolgens zei hij dat het waarschijnlijk aan onze aparatuur lag. (leuk :evil niet dus, mijn vrouw zei nog mijn man heeft er wel een beetje verstand van, maar dat was niet voor de oren van de Ziggo medewerker bestemd, mijnheer wou zelfs nog een rekening afgeven :no:.
Volgens de monteur was alles okee :-P, maar je voelt hem al aankomen, na een half uur +/- , ja , daar ging de download snelheid weer ..... naar beneden.
Ziggo klantenservice weer gebeld 22, 57 minuten (€ 2,20), gezegd tegen dat medewerker dat ik mij een beetje, als een klein jongetje behandeld voelde, na een lang gesprek is het doorgeschoven naar de TD van Ziggo.
Afgesproken dat ik mijn labtop rechtstreeks op de modem aansluit en de router uitschakel (tijdelijk).
Hoop op een wonder :thankyou:
Mvgr., Fokker.