• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ftp upload naar Webspace werkt niet

Status
Not open for further replies.
Klopt, hier ook, storingsmelding is inderdaad verdwenen, maar FTP upload werkt nog steeds niet, maar weer naar de telefoon, weer goede reclame Ziggo :evil:
 
Ook hier hetzelfde tot ik gisteravond op de storingssite ontdekte dat e een probleem was. Vermoedelijke oplossing op 21-2 0.30 uur.
Storing is nu helemaal van de lijst.
Zojuist servicedesk gebeld, die kunnen me niet helpen en kunnen ook niet terugvinden dat een dergelijke storing op het lijstje hebben gestaan.
FTP zaken vallen niet onder servicedesk
Ik moet nu maar service plus bellen a € 0,65 per minuut. De oude tijden herleven

Ik werk al jaren op deze manier met filezilla cliënt tot volle tevredenheid, tot gisteren dus
 
Gijs, niet op het lijstje gestaan? Verwijs naar item #11 en # 14 in dit topic. Kopieen van de tekst van de storingssite.
En dit is een Ziggo probleem. Geen probleem van FileZilla of zo.
Alle dedicated apparatuur en speciale software dit met FTP up- en/of download werkt, werkt sinds gisternacht niet meer.
Bijv. Microsoft Internet Transfer Control. (Inet).
 
Last edited by a moderator:
FTP-upload

Goed te horen dat het dus toch niet aan mij ligt! Net als de vorige keer was ik al weer aan het prutsen om het op te lossen want op de website wordt er bij storingen helaas niets over gemeld. Waarom doet men dat niet?
Kan iemand hier uitleggen hoe je via verkenner iets kunt doen ? Met name, wat is het externe adres waar je heen moet ?
 
Ook hier hetzelfde tot ik gisteravond op de storingssite ontdekte dat e een probleem was. Vermoedelijke oplossing op 21-2 0.30 uur.
Storing is nu helemaal van de lijst.
Zojuist servicedesk gebeld, die kunnen me niet helpen en kunnen ook niet terugvinden dat een dergelijke storing op het lijstje hebben gestaan.
FTP zaken vallen niet onder servicedesk
Ik moet nu maar service plus bellen a € 0,65 per minuut. De oude tijden herleven

Ik werk al jaren op deze manier met filezilla cliënt tot volle tevredenheid, tot gisteren dus

Je kunt via @ZiggoWebcare op Twitter maar weer een melding doen !
 
FTP zaken vallen niet onder servicedesk
Ik moet nu maar service plus bellen a € 0,65 per minuut. De oude tijden herleven

Ging vorig jaar inderdaad net zo. Omdat er geen foutmelding stond dacht ik dat het aan mij lag, servicedesk wist nergens van en ik kocht uiteindelijk als "oplossing" een nieuw FTP-programma !
 
Ging vorig jaar inderdaad net zo. Omdat er geen foutmelding stond dacht ik dat het aan mij lag, servicedesk wist nergens van en ik kocht uiteindelijk als "oplossing" een nieuw FTP-programma !
Het ergste vind ik nog dat glashard ontkent wordt dat de melding op de storingslijst stond en dat deze nu verdwenen is. Meestal blijft bij een oplossing de storing nog even staan met status opgelost, maar nu ga je aan je zelf twijfelen of deze er ooit gestaan heeft.

Ik dacht eerst dat het werd veroorzaakt door Ziggo internetbeveiliging dat ik sinds een week heb draaien. Maar uitschakelen daarvan helpt niet
FTp naar de homepage van een andere provider (HCC) werkt nog steeds goed met hetzelfde programma. het is dus gewoon een Ziggo probleem
 
ook ik ondervind hier problemen mee. heb het gisteren al gemeld echter vandaag nog géén positief resultaat. :?:
 
Gisteren de storing aangemeld via het contactformulier van Ziggo.
Vanmorgen een e-mail ontvangen waarin o.a. stond:
Er is momenteel geen storing bij ons bekend omtrent Webspace.
En ook ik heb duidelijk een storingsmelding gezien op de Ziggo site!
Dus toch maar even telefonisch contact opgenomen om ca. 13:00 uur.
Volgens de medewerker van Ziggo was er wel een storing bekend, maar is deze nog niet op de Ziggo site te zien omdat deze storing pas 1,5 uur bekend is.
Op de vraag waarom de storingsmelding van gisteren verdwenen was kreeg ik als antwoord dat die storing dan opgelost moest zijn !?!?
Vermoedelijk is de storing vandaag dus weer opnieuw in behandeling genomen en zou deze binnen korte tijd op de Ziggo site moeten verschijnen.
Ik ben benieuwd ...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top