• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Enquête resultaten software versie (3)

Status
Not open for further replies.

anoniem

Cable Expert
Messages
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digital TV
  1. Ziggo
Testers

Graag jullie bijdrage voor wat betreft je ervaring met de .66 software versie.
 
Last edited by a moderator:
.66 software

Ik kan me niet vinden in allerlei opmerkingen, foute constateringen enzovoort over de nieuwste software. Ik heb de .66 software een aantal dagen geleden geinstalleerd in mijn 42pfl9664 en kijk sindsdien met groot plezier. ZONDER PROBLEMEN! Ik gebruik een Ziggo module.
 
Testers

Graag jullie bijdrage voor wat betreft je ervaring met de .66 software versie.

Geen idee wat SAC/CCK betekent, maar ik heb geen problemen meer na update met V66 (42" 9664, Smit cam). Wel af en toe meldingen als "gecodeerd programma", maar daarna komt het programma wel door.
 
Last edited by a moderator:
SAC = Secure Authentication Channel
CCK = Content Control Key

Dus ik neem aan dat men hiermee authenticatie errors bedoeld. Ik interpreteer het maar even als: je krijgt het "authenticatie scherm" of je krijgt de melding "gecodeerd programma". (en dan langer dan 1-2 seconden bij het opstarten van de TV).

Maar ik neem aan dat iemand mij wel verbeterd als ik het fout zeg.
 
Ik mis eigenlijk een smaak:
'vrijwel geen problemen meer'

Ik heb gestemd op 'geen problemen meer', maar ik heb 1 maal een plof gehad en 1 of 2 maal een zwart scherm, waarbij de tv niet meer reageert op de AB.
 
Ik heb gestemd op 'geen problemen meer', maar ik heb 1 maal een plof gehad en 1 of 2 maal een zwart scherm, waarbij de tv niet meer reageert op de AB.
Waarom kies je dat niet voor één van de twee opties: last van spontane vaslopers / restart "plof"? Als je daar tijdens de korte test tijd last van hebt gehad is het toch niet verstandig om richting Ziggo en/of Philips aan te geven dat je geen problemen meer hebt? Daarmee geef je immers het verkeerde signaal af. Ik zou tenminste geen TV willen hebben die met enige regelmaat vast staat of een plof geeft.
 
SAC = Secure Authentication Channel
CCK = Content Control Key

Dus ik neem aan dat men hiermee authenticatie errors bedoeld. Ik interpreteer het maar even als: je krijgt het "authenticatie scherm" of je krijgt de melding "gecodeerd programma". (en dan langer dan 1-2 seconden bij het opstarten van de TV).

Maar ik neem aan dat iemand mij wel verbeterd als ik het fout zeg.
Mijn interpretatie is anders, maar Anoniem heeft het inderdaad niet duidelijk uitgelegd.

Ik heb de categorie 'anders' ingevuld aangezien ik nog last heb van de medling 'gecodeerd programma' en af en toe 'voer smartcard in/controleert smartcard'. Dit is voor mij iets heel anders dan SAC/CCK errors die alleen bij authenticatie (opstarten) voor kunnen komen.
 
Ik heb gestemd op 'geen problemen meer', maar ik heb 1 maal een plof gehad en 1 of 2 maal een zwart scherm, waarbij de tv niet meer reageert op de AB.
Lijkt me dan verkeerd ingevuld. Je hebt dus nog steeds last van reboots.
 
goed

de 66 software versie draaid bij mij tot nu toe goed op een punt na bij het uit zeten moet ik meerdere keren op de tip toets druken voor hij uit gaat
 
de 66 software versie draaid bij mij tot nu toe goed op een punt na bij het uit zeten moet ik meerdere keren op de tip toets druken voor hij uit gaat
Dit is 'as designed' sinds versie 0.26.38.13. Uit de release notes:
• Improvement of robustness of the side control.
After updating this software the operation of the side control can be slightly different as before. It might be that the TV needs a confirmation of the key press. This means, the first press activates the side control, while the second press executes the action. During 15 seconds the side control will operate.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top