• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Status
Not open for further replies.
Het nieuwe modem is gisteren binnengekomen.

Maar helaas geen groot succes.
Heb geen internet en ook geen telefoon.

Kan nog niets een de activatie doen.
Ziggo al 2x gebelt maar kreeg de laatste keer te horen dat er problemen zijn met de activatie van 3.0 modems.


Kreeg te horen dat ik maar zolang het oude modem moest gebruiken totdat de problemen opgelost.

Ik vraag dus: hoe weet ik dat dan.
Moest maar even het docsis 3.0 maar weer eens aansluiten.

Nee, aan terugbellen doen ze niet!!!!

Dat is dus de klantenservice van Ziggo :evil:

Wie kan helpen of heeft ook deze problemen

The Puma,

Hier in postcode 2082 exact zelfde probleem.
HD gebeld. HD dame sprak van grote algemene activatie storing.
Is onbekend wanneer deze wordt opgelost.
Afwachten dus...:giveup:
 
De activatie server lag eruit...
Nu nog steeds trouwens...

Er komt al wel weer wat beweging in...
Dus ze zijn er echt mee bezig.


Ze verwachten dat de storing later op de avond is opgelost.
Als je belt kan je alvast je gegevens doorgeven..ze vragen om Cmac staat op onderkant modem. Dan voeren hun alvast de aanvraag voor activatie in.. zo dat waneer het systeem werkt je modem geactiveerd wordt.

Dan sluit je hem gewoon vanavond laat aan.. en dan hopen dat je morgenochtend de verbinding hebt.. Mag aannemen dat dan de activatie er wel door is/
 
Ben ik blij, dat ik hem pas over een week kan ophalen. Hopelijk zijn dan de problemen over. Eerst eens ff van mijn vakantie genieten.
 
Zou handig zijn als iemand van Ziggo hier iets over kan vertellen hier.
... en natuurlijk even kunnen posten als het weer werkt.
 
Kan me voorstellen dat ze er waarschijnlijk alles aan doen om het op te lossen.. Als half NL straks als het weer werkt tegelijk gaat activeren en elke minuut gaat kijken of het werkt word het er niet beter op denk ik zo.. Wel apart om te zien wat een paniek er ontstaat als het even niet werkt :wink:

Probeer het gewoon morgenochtend of in de middag nog eens... ik heb mijn nieuwe modem vanmiddag na een uur losgekoppeld en de oude terug gezet.. werkt voor nu prima en wacht het gewoon wel rustig af.
 
activatie

Bovenomschreven problemen sluiten exact aan bij mijn situatie. HD meneer probeerde het intern te klaren maar lukte niet door systeemstoring. Hij adviseerde mij morgen opnieuw te proberen.
 
... Internet werkt nu, alleen de telefoon geeft geen spoor van leven

Hoe kan dat nu weer?
 
Same here

Modem na 1,5 week binnen, jammer dat het activatie probleem nu speelt. Maarja we proberen het later gewoon nog eens.:pompom:
 
... Internet werkt nu, alleen de telefoon geeft geen spoor van leven

Hoe kan dat nu weer?

Geen idee.. (mogelijk dat nog niet alles is geregistreerd/doorgelopen in de sytemen?)

Maar hoe kan het dat bij jou internet wel (al) werkt?
 
Ik heb Ziggo het modem laten activeren

Of Telefonie apart moet worden geactiveerd???
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top