Z
Zapata
Vorige week heb ik een monitor gekocht voor mijn pc.
Een Samsung P2270 HD waar gelijk een full HD tv inzit zodat ik televisie kan gaan bekijken in de toekomst.
Om verdere informatie te verkrijgen hoe nu verder te handelen kom ik bij Ziggo terecht die met CI+ technologie op de proppen komt voor betere weergave (?).
Heb ik met mijn allernieuwste Full HD monitor toch nog het verkeerde model aangeschaft? Ziggo klantenservice kon mij niet verder helpen en daarom heb ik een e-mail naar Samsung gestuurd, maar nog geen antwoord terugontvangen.
Is Ziggo niet bezig met een rare soort van klantenbinding?
Vanochtend voor het stoplicht hoorde ik in het nieuwsjournaal op de radio dat heel veel mensen thuis HD televisie denken te kijken terwijl dat helemaal niet zo is. En allemaal klanten van Ziggo.
Dus mijn probleem is niet uitzonderlijk.
Wie weet precies hoe het zit en wat er aan gedaan kan worden?
(ik ben net forumlid en ik weet niet of dit al eerder besproken is)
Een Samsung P2270 HD waar gelijk een full HD tv inzit zodat ik televisie kan gaan bekijken in de toekomst.
Om verdere informatie te verkrijgen hoe nu verder te handelen kom ik bij Ziggo terecht die met CI+ technologie op de proppen komt voor betere weergave (?).
Heb ik met mijn allernieuwste Full HD monitor toch nog het verkeerde model aangeschaft? Ziggo klantenservice kon mij niet verder helpen en daarom heb ik een e-mail naar Samsung gestuurd, maar nog geen antwoord terugontvangen.
Is Ziggo niet bezig met een rare soort van klantenbinding?
Vanochtend voor het stoplicht hoorde ik in het nieuwsjournaal op de radio dat heel veel mensen thuis HD televisie denken te kijken terwijl dat helemaal niet zo is. En allemaal klanten van Ziggo.
Dus mijn probleem is niet uitzonderlijk.
Wie weet precies hoe het zit en wat er aan gedaan kan worden?
(ik ben net forumlid en ik weet niet of dit al eerder besproken is)