J
JW-NHS
Wát heb je gedaan, ben je teruggegaan naar de winkel zoals Cees hierboven aangaf?
En wat is je probleem eigenlijk?
Groet,
JW
En wat is je probleem eigenlijk?
Groet,
JW
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OK, maar dan ook maar een kort (offtopic) antwoord.
Bij de geluidsbron -- TV signaal (settopbox/TV) of bijv DVD speler -- dient een vertraging op het geluid ingesteld te worden via het menu van het apparaat (als je apparaat dat onderteunt). Als dat niet kan kan je proberen de beeld verbeterende functies van de TV uit te zetten, maar dat is denk ik geen gegarandeerde en/of niet echt een prettige oplossing...
Zie:
https://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data[q]=lipsync+probleem&x=0&y=0&data[boolean]=AND&where=GoT#hitstart
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1358170///lipsync,probleem
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1360954///lipsync,probleem
Op 24 maart heb ik een Samsung UE 40 B 7020 TV gekocht en ontvangen. Ik had de CI+ moduel al in huis en ben meteen met de installtie begonnen. Dit ging fout tijdens de authenticatie-fase. Het TV-scherm bleef gewoon zwart. Na contact met Ziggo terug naar de winkel om nieuwe CI+ module te halen. Ook deze werkte niet en nu maar met Samsung gebeld. Vandaag is er een monteur gekomen die geconstateerd heeft dat de TV wel werkt met de CI+-module van @Smit maar niet met die van Neation (?). Ik had die laatste. Ik heb nu geprobeerd deze te ruilen maar geen enkele winkel heeft die van @Smit!!! Probleem aangekaart bij Ziggo maar die verwijzen mij weer naar Samsung (daar ben je klant voor he!?).
Samsung heeft dit probleem al bij meerdere klanten gemerkt.
Wie herkent dit en wie heeft er een oplossing. Helaas is Ziggo niet erg bereid mee te werken?
Ik heb een nieuwe Samsung LCD tv gekocht type LE40B554.
Bij het installeren van de CI+ module kreeg ik steeds de fout melding
“CI+ ERROR: Toestel Certificaat / Ongeldig verloop 17” .
Het advies van Ziggo was om contact op te nemen met Samsung en de laatste sofware versie te installeren voor mijn type TV. Heb dit gedaan maar nog steeds kreek ik dezelfde fout melding. Ik vond op dit forum de volgde link:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...&postcount=166
En daar stond de oplossing voor mijn probleem.
De goede tip was om: (heb deze tip iets aangepast)
- De TV aan te zetten op het HD kanaal NL1 (het enige wat je ontvangt) en
- Achtereenvolgens de toetsen 'mute', 2, 4, 7 en 'exit' in te toetsen. (op je afstandbeding)
- Op het scherm verschijnen vervolgens 3 rode regels die aangeven dat de CI-card succesvol herkend is door je TV.
-Zodra je deze 3 regels ziet steek je CI card in het toestel en begint het bekende 'authenticatie start', maar deze keer liep hij door!
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en met dank van de tipgever.