• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Activatie smartcard

Status
Not open for further replies.
T

Target

Wat gebeurd er als ik een smartcard niet activeer? Heb ik dan opeens geen beeld meer ofkrijg ik een waarschuwing? Of heb je kans dat je de gratis periode hiermee verlengt?
 
Wat gebeurd er als ik een smartcard niet activeer? Heb ik dan opeens geen beeld meer ofkrijg ik een waarschuwing? Of heb je kans dat je de gratis periode hiermee verlengt?
je hebt c.a 2 weken alle zenders gratis kan ook langer zijn, daarna kun je de smartcard alsnog registreren.
Ik heb zelf onlangs een 2e smartcard gekocht en ontvang nu ook nog alle zenders gratis.
 
Zeer waarschijnlijk zal je na 2 weken de preview periode verlopen. Dit omdat Ziggo bij is met het verwerken van de activaties.

Ik weet niet of je meer smartcards hebt en extra pakketten.
Je loopt dus zeer waarschijnlijk het risico dat je ineens op alle zenders (behalve de vrije zenders zoals Ned1, Ziggo etc) een E19 krijgt.
Heb je een opname staan dan mislukt die dus.

Als je je smartcard nu alvast registeert via Ziggo.nl dan voorkom je dat probleem. Je previewperiode wordt door het registeren niet verkort.
 
Je previewperiode wordt door het registeren niet verkort.
Kan wel zijn maar als je even wacht met registreren dan is de kans groot dat je langer dan 2 weken gratis naar alle zenders kunt kijken. Ik wacht nog even tot alles op zwart gaat want bij mij gaat het om een 2e smartcard dus ik heb toch altijd beeld.
 
Preview periode is momenteel 3 weken. De tijd dat je zoals dit voorjaar tot 10 weken kon kijken is al even voorbij...
 
Dat is snel

Ik heb de 2e smartcard vanmorgen geregistreerd en half uur later had ik al beeld.
Het kan dus ook snel. Ik dacht dat als je die smartcard registreerd je weer 3 weken alle zenders gratis kon kijken maar helaas.

Toch ziggo even bedanken voor deze snelle actie.
 
Hoelang is nu je preview-periode geweest? Exact 3 weken?
ja, gisteren is het precies 3 weken geleden dat ik de 2e smartcard heb aangeschaft en vanmorgen alles op zwart dus heb gelijk geregistreerd.
 
@ Twigger, is de 2de smartcard ook gekoppeld aan de eerste? Ik bedoel, heb je dezelfde zenders als op de eerste smartcard?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top