• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Philips 8000 en 9000 serie met CI+

Status
Niet open voor verdere reacties.
of je wacht even tot er meer duidelijkheid is.
Ik ga er nog steeds vanuit dat het gaat werken met de nieuwe software die toegezegd zou zijn in de loop van deze week.
 
Misschien dat Anoniem hier reactie op kan geven?
Komt er een APARTE module voor de Philips tv?
Je hebt eerder gezegd van niet, maar nu komt Philips daar weer mee (meerdere kanalen van Philips spreken hier nu over).

nee, en bovenstaande bericht gaat morgenvroeg linea recta naar Philips.
Moet nu echt eens ophouden.
 
Al die geruchten doen de neutrale, orienterende consument geen goeds..
Dit is enkel verwarrend!

Er is maar een CI+ CAM Module voor de nederlandse markt op dit moment, en dat is die van Ziggo!

Verder heb je de AlphaCrypt, maar ga geen geruchten lopen verspreiden als het niet officieel bevestigd is door Philips!
 
als de authenticatie niet loopt denk ik dat je de cam er verkeerd in hebt zitten. Of niet ver genoeg of verkeerd om. trouwens niet vergeten de keuze op "kabel" te zetten. antenne gaat hij niet doen: Dan zoekt hij volgens mij naar digitenne........

Als de authenticatie blijft hangen dan heb je een tv met een bug. Niet verder experimenteren maar wachten op een upgrade. Er volgt vanzelf een aankondiging als de software hiervoor beschikbaar is.

verdere meldingen voegen niets toe. Philips kan geen series nummers geven en we kunnen alleen maar wachten op een fix

en vergeet verder de tegenstrijdige antwoorden van de phlips helpdesk.
Ik heb eind juli aangegeven dat we begin juli problemen hebben gesignaleerd. Ons verhaal werd door veel forumleden in twijfel getrokken. Inmiddels is 8 weken na mijn eerste mededelingen duidelijk geworden dat er een probleem is met een aantal philips toestellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als de authenticatie blijft hangen dan heb je een tv met een bug. Niet verder experimenteren maar wachten op een upgrade. Er volgt vanzelf een aankondiging als de software hiervoor beschikbaar is.

verdere meldingen voegen niets toe. Philips kan geen series nummers geven en we kunnen alleen maar wachten op een fix

Kijk dit is nou nog eens waardevolle informatie, kan ik hier gelijk klanten over informeren wanneer ze in de winkel komen voor dit probleem! Bedankt, Anoniem!:thumb up:
 
Als de authenticatie blijft hangen dan heb je een tv met een bug. Niet verder experimenteren maar wachten op een upgrade. Er volgt vanzelf een aankondiging als de software hiervoor beschikbaar is.

verdere meldingen voegen niets toe. Philips kan geen series nummers geven en we kunnen alleen maar wachten op een fix

en vergeet verder de tegenstrijdige antwoorden van de phlips helpdesk.
Ik heb eind juli aangegeven dat we begin juli problemen hebben gesignaleerd. Ons verhaal werd door veel forumleden in twijfel getrokken. Inmiddels is 8 weken na mijn eerste mededelingen duidelijk geworden dat er een probleem is met een aantal philips toestellen.
Ik denk niet zozeer dat ze jou mededelingen in twijfel trokken maar dat ze duidelijkheid wilden van Philips hoe het nu zit en hoe het opgelost wordt. Meeste van ons (net als ik) zitten hier met dure tv's speciaal gekocht voor CI+ wat Philips beloofd heeft. Heeft verder niets met jou niet geloven te maken.

Laten we gewoon hopen dat Philips het snel oplost.
 
Ik denk niet zozeer dat ze jou mededelingen in twijfel trokken maar dat ze duidelijkheid wilden van Philips hoe het nu zit en hoe het opgelost wordt. Meeste van ons (net als ik) zitten hier met dure tv's speciaal gekocht voor CI+ wat Philips beloofd heeft. Heeft verder niets met jou niet geloven te maken.

Laten we gewoon hopen dat Philips het snel oplost.

Misschien moeten we gewoon allemaal een klachten brief schrijven naar Philips ?
 
Hoezo moeten we nu een klachtenbrief opsturen naar Philips? Op welke grond zou je dat dan gaan doen?

1) Als je op dit moment digitaal TV van Ziggo wilt kijken zonder decoder dan kan dat prima hoor. Ik kijk al een aantal maanden met een AlphaCrypt CAM in mijn nieuwe Philips TV naar digitale TV. Hiermee voldoet Philips aan haar verwachtingen (sticker achterzijde) en is het een deugdelijk product.

2) Over een paar maanden zal je met de AlphaCrypt niet meer kunnen kijken, maar met een CI+ CAM van Ziggo. Philips werkt op dit moment aan een update zodat dit wel gaat werken. Dus ook dan voldoet Philips aan haar verwachtigen en blijft jouw TV een deugdelijk en goed werkend product.

Pas als er op geen enkele manier meer digitale TV van Ziggo zonder decoder te bekijken is op je Philips TV (bv. als de firmware update wederom geen ondersteuning voor de CI+ CAM biedt en de AlphaCrypt ook niet meer werkt door blokkering vanuit Ziggo) heb je een reden om gegrond een klachtenbrief naar Philips te sturen. Pas dan voldoen zij niet aan de verwachtingen (stickerachterzijde toont namelijk: DVB-C ZIGGO NLD). Tot die tijd geef ik je weinig kans op een zinvolle reactie van Philips op je klachtenbrief.
 
Hoezo moeten we nu een klachtenbrief opsturen naar Philips? Op welke grond zou je dat dan gaan doen?

1) Als je op dit moment digitaal TV van Ziggo wilt kijken zonder decoder dan kan dat prima hoor. Ik kijk al een aantal maanden met een AlphaCrypt CAM in mijn nieuwe Philips TV naar digitale TV. Hiermee voldoet Philips aan haar verwachtingen (sticker achterzijde) en is het een deugdelijk product.

2) Over een paar maanden zal je met de AlphaCrypt niet meer kunnen kijken, maar met een CI+ CAM van Ziggo. Philips werkt op dit moment aan een update zodat dit wel gaat werken. Dus ook dan voldoet Philips aan haar verwachtigen en blijft jouw TV een deugdelijk en goed werkend product.

Pas als er op geen enkele manier meer digitale TV van Ziggo zonder decoder te bekijken is op je Philips TV (bv. als de firmware update wederom geen ondersteuning voor de CI+ CAM biedt en de AlphaCrypt ook niet meer werkt door blokkering vanuit Ziggo) heb je een reden om gegrond een klachtenbrief naar Philips te sturen. Pas dan voldoen zij niet aan de verwachtingen (stickerachterzijde toont namelijk: DVB-C ZIGGO NLD). Tot die tijd geef ik je weinig kans op een zinvolle reactie van Philips op je klachtenbrief.
MEe eens. Echter wel met de kanttekening dat Philips heeft gezegd dat er geen problemen waren, dat CI+ gewoon werkt... Ik neem aan dat het dat inderdaad gaat doen, alleen op dit moment werkt het dus niet bij veel mensen.

Zoals ik ook al eerder heb gezegd, even geduld hebben. De technologie is nieuw dus de bugs moeten er nog even uit. En dat zal wel goed gaan komen.
 
Wow, wat een toestanden allemaal!
Blijkbaar mag ik mijn handjes dichtknijpen dat de CAM bij mij wel werkt.
Ik date nu dus mooi nix up omdat ik als de dood ben dat het opeens wel mis gaat......:eek:
Mocht ik onoplosbare problemen krijgen ga ik niet verhaal halen bij Philips, maar bij de leverancier de de spullen als een pakketje aan mij verkocht heeft met de mededeling dat het werkt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan