cisco

  1. E

    Bridge mode Cisco EPC3928AD / Netgear R7000?

    Hallo, Vandaag door Ziggo mijn Cisco modem in bridge mode laten zetten zodat mijn Netgear R7000 het centrale beheerpunt is voor mijn netwerk. Hoe kan ik controleren dat het Ziggo modem ook daadwerkelijk in Bridge mode staat? Ik moet nog steeds portforwarding instellen op het Ziggo modem...
  2. M

    Cisco EPC3928AD Internet valt weg

    Ik heb sinds kort een nieuwe Modem gekregen Cisco EPC3928AD, maar sindsdien ik m aangesloten heb ,valt mijn Internet constant weg of daalt in Kelder. Dit merk ik vooral bij Online Games, Zoals RaceRoom Experience , Warframe of League of Legends(Zoon). Als ik een Race gedaan heb en wil terug...
  3. L

    Cisco overleden

    Hoi, Mijn Cisco is aan het overlijden, deze wil ik dus vervangen. Ik wil net als de huidige situatie kunnen opnemen op het ene kanaal en ander kanaal kijken. Welke decoder adviseren jullie :?: Of hebben jullie andere ideeën? groet Leon
  4. P

    Cisco modem haalt snelheid niet?

    Hallo, Sinds kort is de internet snelheid van alles in 1 verhoogd van 90/9 naar 120/12 Na een herstart van de modem ontvang ik deze snelheid deels. Ik ben van 90 down naar +- 95 gegaan, en de upload is naar 12 (Soms zelfs 12,5) gegaan. Nu hebben we een (anieke) modem van Ziggo gekregen met...
  5. A

    CISCO Modem valt steeds weg

    Hallo, Ik heb thuis de CISCO 3928 modem en de laatste dagen valt het wifi-signaal steeds weg. Een reset werkt niet echt meer, want vijf minuten daarna gebeurt steeds hetzelfde. Ook via UTP kabel is er verlies in internetsnelheid. Is het mogelijk dat ik zelf een harde reset doe en alle...
  6. M

    Cisco (met router uit) TimeCapsule 2013 / port forwarding probleem

    Ik heb een Ziggo Cisco modem. Daar staat de router van uit. Direct aan de cisco modem hangt mijn TimeCapsule. Aan de time capsule hangt een netgear switch. Alles is daar aan gekoppeld. (Wii U, Ps4, Sonos, Powerline Schuur, Humax decoder, Smart Alarm) En alles werkt. Alleen nu wil ik...
  7. A

    Tweede router werkt niet goed.

    Hallo, Ik heb een sitecom wifi router gekocht (x6 n900), en wil deze boven op zolder gebruiken zodat we daar wifi hebben, en LAN poorten voor de computer en console. Nu krijg ik de sitecom router wel werkend, maar is de downloadsnelheid heel instabiel. Mijn vraag is, hoe kan dit? Werkt...
  8. W

    Cisco 8455 DVB Installatiefout

    Ik heb deze site afgezocht naar een oplossing voor een installatiefout die ik kreeg in onze Cisco 8455 DBV. De aanleiding van die fout was dat iemand de smartcard eruit had getrokken, waarna we foutmeldingen kregen. Ik dacht: fabrieksinstellingen terugzetten en opgelost! Maar helaas: na het...
  9. G

    FTP werkte niet meer.

    Ik heb twee applicaties die gebruik maken van een FTP verbinding naar een webserver. De een plaatst foto's automatisch op een website en de WSFTP-PRO wordt gebruikt om een website te updaten. Tot afgelopen donderdag nacht werkte alles zoals het al voor jaren deed. Bij het opstarten op...
  10. M

    Internet verbinding geblokkeerd als file download is gestart

    Sinds een paar weken heb ik een internetverbinding bij Ziggo met de "Cisco EPC3928AD EuroDocsis 3.0" Hierop heb ik Wifi uitgeschakeld en Hotspots aan staan. Achter de Cisco heb ik een ASUS RT-N66U met Merlin 374.43 firmware. Op de Asus heb ik een Synology met UTP aangesloten vanwaar ik kan...
  11. B

    Hoe krijg ik m'n PS4 "perfect" ingesteld?

    Ik heb m'n PS4 via wifi verbonden en het werkt allemaal redelijk goed. Als ik Watch Dogs aan het spelen ben krijg ik wel eens de melding dat hij niet goed kan verbinden (error: NP-34924-2). De verbinding met het PSN-netwerk is dan ook verbroken terwijl mijn andere apparaten gewoon verbinding...
  12. M

    SMB sharen naar aparte WIFI router

    In mijn netwerkje gebruik ik een vaste PC als fileserver. Deze hangt via kabel aan de (Ziggo-) Cisco router. Voor een betere WIFI verbinding op de bovenverdieping, ben ik een aparte WIFI router aan het installeren. Via deze router kan ik wel pingen naar de machines aan het oude (Cisco)...
  13. Z

    Ziggo ;Cisco modems veilig?

    Een paar weken terug stond op het nieuws dat amerikaanse routers/modems zijn gebackdoor d door de NSA.. Waaronder Cisco modems/Routers. Wat betekend het voor ons die een Cisco modem van Ziggo hebben.. ?? Blijkbaar kan de NSA nu alles meelezen/meekijken wat we doen..!! Wat vinden jullie...
  14. D

    gastnetwerk op cisco epc3928ad router

    Ik heb sinds een paar dagen de Cisco epc3928ad router met 4 port LAN en wifi. Mijn defecte router had ik ingesteld met een gastnetwerk zodat vrienden en familie op Internet konden zonder ook toegang te hebben tot mijn netwerk aangesloten apparatuur zoals nas en printer. Hoe kan ik een...
  15. D

    Cisco EPC3928AD ip adres veranderen

    Beste forumleden, Ik heb pas een Ziggo abonnement waarbij ik een Cisco EPC3928AD heb gekregen. Zou graag de huidige ip adres (192.168.178.1) willen veranderen naar bijvoorbeeld 192.168.1.254. Nadat ik inlog op de router kan ik de ip veranderen maar dan heb ik geen internet. Ook na opnieuw...
  16. J

    Problemen internet (Cisco EPC3928AD)

    Hallo, Sinds kort hebben wij 'Ziggo Alles in 1 Plus' in huis. Na jaren KPN-gebruiker, toch overgestapt naar de (als alles werkt) snelle Ziggo. Toch merken wij in huis een aantal problemen, we hebben 2 computers en 2 laptops en de hele familie is in bezit van smartphones. Tot nu toe...
  17. D

    Cisco WiFi bereik nog geen 5 meter !!help webcare!!

    [OPGELOST]Cisco WiFi bereik nog geen 5 meter !!help webcare!! Na een viervoudige poging via de helpdesk dan maar hier. Vandaag bij een bejaard echtpaar in Den Haag geprobeerd de notebook draadloos op Ziggo aangesloten te krijgen. Daar waren ze zelf al enkele maanden mee bezig, inclusief...
  18. C

    oude ontvanger gebruiken

    Wij hadden vroeger een Ziggo abonnement waarvan we nog een Cisco DVB interactieve ontvanger over hebben. We overwegen nu van KPN terug te komen naar Ziggo. Uiteraard wil ik die oude ontvanger gebruiken en niet weer eens EUro49 gaan betalen maar Ziggo geeft die optie niet bij hun online...
  19. P

    AccessPoints achter Cisco modem; max 1?

    Hallo, Ik heb inmiddels 1 maand 150 / 15 Mbit/s** van Ziggo. Omdat het wifi-bereik van de Cisco modem niet toereikend genoeg is voor mijn zolder en mijn tuin, heb ik 3 Routers/AccessPoints gekocht, type D-Link DHP-1565. Ik had 3 WIFI repeaters gekocht maar dat werkte zeer slecht. Echter...
  20. S

    Cisco 8485 E52 melding, kan niet resetten (geen menu toegang meer)

    Gisteren mijn Cisco 8485 met de knop achterop uit en aan gedaan (vanwege kuren moet dit zo af en toe) en vervolgens bleef mijn display op zwart (geen tijdsaanduiding meer, wel nog een brandend interactief-werkt-lampje). Bij het aanzetten krijg ik een oranje scherm op mijn tv met een E52...
Terug
Bovenaan