• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

eigen mailserver / poort-25

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of iemand iets heeft gedaan. maar anders mijn dank daarvoor.
Maar gister avond kreeg ik opeens mijn mail van de gehele dag weer binnen.

Als je ip-adres gewijzigd is, kan het even duren voordat het script dit verwerkt heeft. De mail blijft ondertussen opgeslagen op de relay-server. Ik denk dat dit bij jou aan de hand was.
 
Klopt helemaal!

Ik heb een reactie gehad van Raymond. Deze heeft mijn IP adres handmatig gewijzigd in het system.. Blijkbaar werkt af en toe het script niet, of helemaal niet ?


Als je ip-adres gewijzigd is, kan het even duren voordat het script dit verwerkt heeft. De mail blijft ondertussen opgeslagen op de relay-server. Ik denk dat dit bij jou aan de hand was.
 
Eigen mailserver

Hoi Allemaal,

Bij wie moet ik zijn om een paar domeinen uit de doorstuur service te laten halen? Want ik heb nu een ander ip en opeens werkt het allemaal niet meer en ik kan niet zonder email dus heb ik dat ergens anders ondergebracht maar nu werkt het niet meer voor mensen binnen het Ziggo/multikabel gebied.

Wie o wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!
 
Hi!

Hoi Allemaal,

Bij wie moet ik zijn om een paar domeinen uit de doorstuur service te laten halen? Want ik heb nu een ander ip en opeens werkt het allemaal niet meer en ik kan niet zonder email dus heb ik dat ergens anders ondergebracht maar nu werkt het niet meer voor mensen binnen het ziggo/multikabel gebied.

Wie o wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Op zich gaan die er automatisch uit, maar je mag ze ook even via het forum doorgeven dan forceer ik ze.

Bye,
Raymond.
 
Is het ook morgelijk om langs deze weg nog domeinnaampjes toe te voegen?

Aangezien Raymond al veel heeft kunnen doen voor ziggo-gebruikers.nl-leden..
 
Hi!



Op zich gaan die er automatisch uit, maar je mag ze ook even via het forum doorgeven dan forceer ik ze.

Bye,
Raymond.
Hoi Raymond,

Die verwijderd mogen worden zijn:
lcars-terminal.net
vanstralen.org
Welke nog wel draaien maar nu niet meer werken zijn:
lcars-terminal.com
renr-id.nl

Alvast bedankt voor de hulp!
 
Hi!

Is het ook morgelijk om langs deze weg nog domeinnaampjes toe te voegen?

Aangezien Raymond al veel heeft kunnen doen voor ziggo-gebruikers.nl-leden..

Geef maar door. Je hebt mijn e-mail adres volgens mij... ?

Bye,
Raymond.
 
Sinds kort ben ik over van Wanadoo ADSL naar Ziggo.
Nu heb ik al mijn domeinen (6 stuks) een ipwisseling vooor laten uitvoeren naar mijn nieuwe ipadres.
De websites draaien nu gewoon, alleen kan ik geen mail ontvangen.
Wel een keer een IP wisseling gehad na wisselen van router.
Wat moet ik doen om de mail wekend te krijgen?
Hoofd domeinnaam is zschuschen.nl.

Alvast bedankt!
 
Hi!

Sinds kort ben ik over van Wanadoo ADSL naar Ziggo.
Nu heb ik al mijn domeinen (6 stuks) een ipwisseling vooor laten uitvoeren naar mijn nieuwe ipadres.
De websites draaien nu gewoon, alleen kan ik geen mail ontvangen.
Wel een keer een IP wisseling gehad na wisselen van router.
Wat moet ik doen om de mail wekend te krijgen?
Hoofd domeinnaam is zschuschen.nl.

Alvast bedankt!

Zal niet werken, poort 25 staat dicht, moet je bijvoorbeeld via een pop box elders laten afleveren of op een afwijkende poort, er zijn mailservices die dan op die manier inregelen.

Multikabel klanten konden gebruik maken van het eigen mailserver project. Voor ex-Casema (gebied) klanten is dat helaas nie tbeschikbaar dus daar kan ik je niet bij helpen.

Bye,
Raymond.
 
Je accepteert geen pb's meer zag ik dus even zo proberen: cdjabrabant.eu kan die bij mijn eigen mailserver? Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan