• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo BAPP Werkt correct achte Ziggo Netwerk. Maar niet daarbuiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Engeland kon ik meeliften op Wifi bij particulieren. In Duitsland ging het bellen via Wifi in een Hotel. In beide gevallen werkte de Ziggi Bapp naar behoren.
 
Bij mij werkte de BAPP prima op de hotel wifi, ook bij matige ontvangst.
 
Ik had dus en bij ons hotel , de bar ernaast en bij de McDonald's wel wifi alleen sterk genoeg voor het normale internet maar niet sterk genoeg voor te bellen ermee.

Het hoeft niets met 'sterkte' van wifi te maken hebben. Er kan ook een firewall of proxy server tussen zitten die alleen HTTP verkeer doorlaat bijvoorbeeld. In dat geval werkt een voip verbinding ook niet. Het zou bijvoorbeeld ook kunnen dat het via wifi in de trein ook niet werkt (niet getest).
 
O ja, dat is een leuke, als ik het niet vergeet zal ik die ook nog eens testen. :)
 
Mijn BAPP app werkt zelfs wanneer ik op de Hotspot zit van een vriend zijn mobiel. Dat heet de Ziggo app voor de gek houden. Want die werkt alleen met een Wifi verbinding, maar vervolgens zit je wel geheel op 4G (T-Mobile).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan