• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

'Mijn Ziggo'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beveiligde modus en phishing filter uit en dan even je bank zaken gaan doen of per ongeluk een verkeerde mail openen.

Als dat de manier is om de Ziggo site te bezoeken dan maar niet met IE. Hou ik het wel bij Chrome.

Gevonden op de Ziggo site:

Groepsstoring van zaterdag 09 januari 19:51 uur

Op dit moment is er een storing bij Mijn Ziggo. Hierdoor is het helaas mogelijk dat u problemen heeft met inloggen op Mijn Ziggo. U kunt de melding krijgen dat uw gebruikersnaam en/of wachtwoord incorrect is, terwijl dat niet het geval is. Wij zijn bekend met het probleem en werken aan een oplossing. Wij raden u aan om niet een nieuw wachtwoord aan te vragen via de "Inloggegevens Vergeten" optie. Onze excuses voor het ongemak.

Het blijft maar doorgaan met die prut site hiet moet Ziggo toch ook moedeloos van worden. Wie of wat maakt deze site toch.
 
Het blijft maar doorgaan met die prut site hiet moet Ziggo toch ook moedeloos van worden. Wie of wat maakt deze site toch.
Dit soort problemen zijn van alle tijden en het is altijd de schuld van beide partijen.
Ziggo heeft goedkoop willen inkopen en de sitebouwer heeft aangeboden wat gevraagd werd. Maar aangezien de IT afdelingen van de meeste bedrijven niet bemand zijn door mensen, die de brede ervaring hebben als sitebouwers, hebben ze bij Ziggo te weinig aangevraagd.
En dus vraagt de sitebouwer meer geld voor het leveren van dingen, die in eerste instantie niet gevraagd waren. En dan zegt Ziggo weer, dat dit onzin is, want ervaren webbouwers weten dat toch van te voren?!
 
Beveiligde modus en phishing filter uit en dan even je bank zaken gaan doen of per ongeluk een verkeerde mail openen.

Als dat de manier is om de Ziggo site te bezoeken dan maar niet met IE. Hou ik het wel bij Chrome.

Phishing filter en beveiligde modus hebben helemaal niets met je email te maken. Dus een verkeerde mail openen staat hier compleet los van. En als je je bankzaken doet, gaat dat via een beveiligde verbinding.

Maar als je wel kunt inloggen via chrome wat is dan het probleem Je bent toch niet getrouwd met IE?
 
Phishing filter en beveiligde modus hebben helemaal niets met je email te maken. Dus een verkeerde mail openen staat hier compleet los van. En als je je bankzaken doet, gaat dat via een beveiligde verbinding.

Maar als je wel kunt inloggen via chrome wat is dan het probleem Je bent toch niet getrouwd met IE?


Off Topic

Even een quote die je toch wel moet herkennen: :grin:

Steven: You're right. That's incredibly insightful.
Chip Douglas: I know. It was Jerry Springer's final thought on Friday's show.
 
En ik kan de hele avond al niet inloggen,
Mijn macje met Firefox meld me:
The connection was reset
The connection to the server was reset while the page was loading.
* The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
* If you are unable to load any pages, check your computer's network
connection.
* If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure
that Firefox is permitted to access the Web.
of blijft tot in het oneindige staan laden.

Safari op de macintosh blijft ook maar doorgaan met laden en doet uiteindelijk niets,

XP met IE6 geeft de melding dat deze te oud is en niet wordt ondersteund, dan maar upgraden en hopen dat IE8 dan wel iets doet,

Ok, IE8 doet ietrs, ik krijg een enquete, daar krijgen ze spijt van, ik heb het nl naar waarheid ingevuld.
Maar inloggen op mijnziggo doet het hier dus ook niet.

Word vervolgd (liefst Ziggo maar daar zal het wel niet van komen :) )

Leuk, Safari geeft nu

Er is een fout opgetreden.
De pagina kon niet worden weergegeven

En wat denk je, na de 15 poging, tjakkaaaaa, het werkt?
ik snap er niks van, zijn ze op dit moment nog aan het werk of zo of kunnen er maar twee gebruikers tegelijk inloggen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ach ja...steeds maar weer dezelfde problemen, en de melding op de website dat het "tijdelijk" even niet goed werkt, schuift ook steeds maar op. Nu staat er weer een datum van 20 Januari boven, maar dat is natuurlijk zo weer aangepast. Eneehhh Firefox doet het welliswaar ietsepietsie beter. Ik kan wel bij mijn facturen, maar als ik een specificatie wil openen, dan krijg ik dat inlog scherm weer....terwijl ik dus al ingelogd ben. Als ik dan weer inlog, krijg ik de melding "too many attempts"... Ja, logisch natuurlijk, want ik ben al ingelogd, alleen begrijpt die site dat weer niet. Volgende maand maar weer een nieuwe poging wagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan