• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Enquête resultaten software versie (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds de anoniem release van .66 gebruik ik deze al. Gisteren voor het eerst een plof-reboot gehad.

Ik stond op een HD zender, wilde geluid harder zetten. TV reageerde niet. "IR ontvangst lampje" knipperde wel, na meerdere pogingen op P+ gedrukt on te zien of hij daar wel op reageerde. toen plof-reboot. Het viel mij wel op dat de TV toen verrassend snel terug was. Korter dan de gebruikelijk reboot tijd.
 
Sinds een week hier ook de .66 SW.
Gisteren eerste vastloper gehad (zonder plof).
De TV stopte ineens, net alsof de stroom eraf was.
Toen via de knop op de zijkant herstart, waarbij de LED niets deed, en er ook geen opstartscherm te zien was. Daarna weer gewoon beeld.
 
Volgens mij zijn de resultaten in deze enquete aardig uit verhouding met alle personen die verkeerd gestemd hebben en personen met recente problemen...
 
Ik ben trouwens ook benieuwd naar het onderbuikgevoel van de testers.
Dus of ze vertrouwen hebben in deze firmware release, bijvoorbeeld omdat het niet duidelijk is of een 'plof' schadelijk is voor de TV en hoe het met de garantie zit.

En natuurlijk Philips zelf ook omdat ze mogelijk image-schade op kan lopen als consumenten bij Philips-TV's aan ontploffingen gaan denken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
37PFL9604 met Smit cam en CAI kabel doorgelust via Humax 5050C naar TV en Humax aangesloten op HDMI 1.

Ook ik heb gestemd geen problemen met de .66 firmware, maar heb nu helaas mijn eerste Plof ervaren. Verder 2 keer alleen beeld op HD1 wat zich oploste door een restart. Verder verschijnt iedere keer, nadat ik van het kijken van een opgenomen programma op de Humax terug ga naar TV kijken, de opmerking Gecodeerd Programma wat echter na 15 seconden verdwijnt en waarna ik gewoon dat programma kan zien.

Rudolf
 
Inmiddels een flink aantal dagen verder met mijn 9704, FW66, merk ik dat de tv toch af en toe kuren heeft. Maar ik weet niet of dat met de CAM te maken heeft. Te denk valt aan het af en toe ontbreken van de programma- of ingangsnaam, trage reacties op commandos en traag gedrag van het menu. Soms start de TV op met de melding "gecodeerd programma" om na enige tijd toch beeld te geven. Ook reageert de TV pas na zeer lange tijd na het opstarten op commandos. En ik blijf me ergeren aan het idioot felle PHILIPS logo bij het uitzetten.
 
37pfl9604H12 sw .66 (test versie)

Heb tot nu toe 2x een reboot gehad, waarvan 1 keer tijdens het (snel) bladeren door menu. De andere keer is al een tijd geleden en ik weet de oorzaak niet meer.

Beeld was sinds de update erg donker geworden. Heb ik alleen kunnen herstellen door de fabrieksinstellingen terug te zetten.

De laatste weken ben ik erg tevreden. Beeld is subliem. Weinig tot geen coderings meldingen.

Alleen moet ik nog steeds 2 x drukken aan de zijkant om af te sluiten en krijg soms wel en soms niet het blauwe beeld. Ben ik de enige met het probleem?

Als het rebooten opgelost kan worden ben ik een tevreden klant. De andere zaken als kort now/next e.d vind ik niet heel erg. Je kunt op elke slak zout leggen, maar je moet ook een keer tevreden zijn.

Ik ben heel blij met de mogelijkheid die we hebben om überhaupt te kunnen reageren en dat er ook iets mee gedaan wordt. Je hoort vaak alleen de negatieve zaken over Ziggo, maar dankzij Anoniem hebben ze bijmij 3 streepjes voor...
 
Helaas kan ik de .66-versie nog niet testen (heb een 8000-serie tv) maar ik volg deze discussie uiteraard wel.

Wat mij opvalt is dat er veel klachten zijn over het langzaam reageren van de tv. Ik zie bij mijn tv (met oudere .58 software) dat de tv hier ook erg langzaam reageert wanneer ik naar HD-kanalen kijk (NLD1,2,3-HD).

Gevolg is dat ik menu's e.d. alleen nog maar benader wanneer ik naar niet-HD kanalen kijk, aangezien de tv dan nog wel lekker snel reageert.
 
Helaas kan ik de .66-versie nog niet testen (heb een 8000-serie tv) maar ik volg deze discussie uiteraard wel.

Wat mij opvalt is dat er veel klachten zijn over het langzaam reageren van de tv. Ik zie bij mijn tv (met oudere .58 software) dat de tv hier ook erg langzaam reageert wanneer ik naar HD-kanalen kijk (NLD1,2,3-HD).

Gevolg is dat ik menu's e.d. alleen nog maar benader wanneer ik naar niet-HD kanalen kijk, aangezien de tv dan nog wel lekker snel reageert.

Ik las ergens dat alle beeldbewerkingsspulletjes uitzetten bij het kijken naar HD zenders dat probleem verhelpt. Maarja, om ze dan bij de SD zenders weer aan te zetten...als het nou automatisch kon :)
 
Ik las ergens dat alle beeldbewerkingsspulletjes uitzetten bij het kijken naar HD zenders dat probleem verhelpt. Maarja, om ze dan bij de SD zenders weer aan te zetten...als het nou automatisch kon :)
Ik heb dat allemaal al lang uitgezet en om nou te zeggen dat ik daar bij het kijken naar SD hinder van heb. In tegendeel zou ik bijna zeggen ... Maar ik heb dan ook geen 9000 en dus ook nog maar versie .58. Dus misschien dat dat bij .66 anders is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan