fortissimo
Forum Gebruiker
- Messages
- 71
Draaf je nu niet een beetje door, je luistert niet naar argumenten begrijpt het niet of wil het niet horen, je hebt nu eenmaal een stelling ingenomen en daar ben je onredelijkerwijs niet van af te brengen. Ondanks het inbrengen van goede tegenargumenten door enkele members van het Ziggo gebruikers forum:giveup:
En digitaal wordt je helemaal niet door de strot geduwt, je kan ook lekker analoog blijven kijken daar heb je geen last van qam256 modulatie.
Anders ga je toch lekker over op die geldwolf KPN dat is helemaal een drama met zijn HD IP tv via glas met zijn gedownscalde beeldsignaal.:sleep:
Het wordt je weldegelijk door de strot geduwd.
Ook als je analoog wilt kijken kan je storingen krijgen door de nieuwe technieken.
Maar zelfs mensen die afgelopen jaar een nieuw huis hebben betrokken en alles netjes aan hebben laten leggen met de toen perfecte bekabeling kunnen nu problemen krijgen. Zij hebben ook netjes via Ziggo een decoder gekocht.
En die mensen krijgen van Ziggo op geen enkele wijze te horen dat er iets gaat veranderen. Die mensen kunnen vanaf 1 april misschien geen tv meer kijken en weten niet wat het probleem is. Deze mensen gaan vervolgens klagen bij Ziggo en krijgen dan (Ziggo kennende) doodleuk te horen dat het probleem aan hun bekabeling ligt. Zij snappen het niet, alles is goedgekeurd en professioneel aangelegd.
Als Ziggo nu gewoonweg 1 folder minder verspreiden m.b.t. HBO (of 1 van de andere folders) en hiervoor in de plaats een folder met informatie verspreiden waarin staat welke wijzigingen er plaats gaan vinden en wat de eventuele gevolgen hiervan zouden kunnen zijn. Dat zou voor de klanten veel ergernissen kunnen besparen. Doe het desnoods als bijlage bij de factuur (al dan niet digitaal).
Het gaat mij in deze discussie over het gebrek aan communicatie van Ziggo.
Hierop zou Ziggo nog veel kunnen verbeteren en hiermee denk ik ook de klanttevredenheid kunnen verbeteren. Goede informatieverschaffing voorkomt klachten.
ps. Ik laat mijn kabeltje van 20 jaar oud hier in huis gewoon liggen omdat ik weinig tot geen tv kijk in de slaapkamer. Maar vanaf mijn hoofdaansluiting tot en met mijn tv in de woonkamer (2 meter kabel in totaal (1 meter van de muur naar de decoder, 1 meter van de decoder naar de tv) van goede kwaliteit, daar moet het goed zijn. Deze 2 keuzes maak ik dus bewust. Maar als nu opeens blijkt dat ik in de woonkamer geen goede tv heb, zelfs zonder de aftakking na de decoder, dan ga ik bij Ziggo klagen.