• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo alles in 1 plus Ubee modem Tel 1 & 2 lampjes branden niet

Status
Not open for further replies.
P

Peuzel

Beste,

Ik ben overgestapt van een los internet en tv abbo van Ziggo naar het Alles in 1 plus pakket en heb gisteren (22-06) het pakket binnen gekregen.

Heb alle onderdelen zelf aangesloten en de modem geactiveerd. Draadloos internet werkt goed maar beide Tel lampjes op de modem branden niet.

Heb al meerdere keren de modem gereset en de stroom er af gehaald. Ook heb ik het basisstation losgekoppeld en van zowel het basisstation als de handset de stroom er af gehaald.

De handset blijft overigens op "HS aanmelden" hangen / knipperen.

Volgens de helpdeskmedewerker hoort telefonie na het activeren ook gelijk te werken.

Moet ik nog even geduld hebben? Of is er eventueel sprake van een storing?

Het betreft een Ubee modem.

Alvast bedankt voor de reacties.
 
"De handset blijft overigens op "HS aanmelden" hangen / knipperen."

Zul je de handleiding van je telefoon moeten zoeken, heeft niets met het modem te maken.

Zodra je dat in orde hebt, modem nogmaals resetten en kijken of je kunt bellen. Als je nummerportering hebt gebruikt, kan het enkele dagen duren totdat je gebeld kan worden.
 
Bedankt voor je reactie!

De handset heb ik nou met succes aangemeld. En de modem opnieuw gereset. Helaas geen succes.

Tel lampjes branden nog niet en heb ook geen kiestoon op de telefoon.

Van nummerportering is geen sprake.
 
Beste Peuzel,

Wat is de ingangsdatum van je Alles-in-1 abonnement? Misschien heb je het pakket iets te vroeg ontvangen. Na activatie van het modem werkt internet vaak al wel, maar telefonie zal pas gaan werken (na reset van het modem) op de ingangsdatum zelf.

Als deze datum al voorbij is, lijkt het me dat er iets niet goed staat in de systemen bij Ziggo, dus dan toch maar contact opnemen (of een Webcare-medewerker via een PB (privébericht) vragen om het na te kijken).

Je kunt ze hier vinden.
 
Bedankt voor het overzicht van Webcare medewerkers!

De ingangsdatum is volgens de brief 22 juni. Als ik in Mijn Ziggo kijk via ziggo.nl staan daar echter nog mijn losse internet en televisie abbo's.

Ik heb zonet telefonisch contact gehad met de Ziggo helpdesk en deze medewerker heeft meteen een afspraak gepland voor het plaatsen van een nieuw modem.

Of dit de oplossing is weet ik niet maar dat zullen we zien na het plaatsen van een nieuw modem.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top