M
macjack
Ik ben erg ontevreden over de Ziggo Klantenservice. Ik probeerde achter de status van mijn Interactieve TV aanvraag te komen. Moest me eerst door een zeer ingewikkeld keuzemenu heen werken, waarbij ik meerdere keren voor 'Status aanvraag' moest kiezen. Vervolgens 13 minuten wachten terwijl Tom Jones ('Sex Bomb') en de Bee Gees in mijn oor tetterden. Waarom kan die muziek niet uit Toen eindelijk een jongen aan de lijn, die bijzonder weinig behulpzaam was. Hij kon zien dat mijn pakket was verstuurd en "dacht dat ik het waarschijnlijk wel één dezer dagen zou krijgen". Op mijn klachten over de lange wachttijd en de muziek reageerde hij lacherig. "We moeten het doen met de muziek die we krijgen," zei hij.
Ik heb in tijden niet zo'n slechte ervaring gehad met een klantenservice. Kan Ziggo in elk geval niet zorgen dat ik al mijn gegevens online kan raadplegen? Scheelt hen geld en mij heel veel tijd en ergernis. Verder voel ik me als klant die ruim 400 euro besteedt bijzonder slecht behandeld. Moet ik toch maar op zoek naar een andere aanbieder?
Ik heb in tijden niet zo'n slechte ervaring gehad met een klantenservice. Kan Ziggo in elk geval niet zorgen dat ik al mijn gegevens online kan raadplegen? Scheelt hen geld en mij heel veel tijd en ergernis. Verder voel ik me als klant die ruim 400 euro besteedt bijzonder slecht behandeld. Moet ik toch maar op zoek naar een andere aanbieder?