• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Windows

Status
Not open for further replies.
Wat is het mac-adres en hoe kan ik dat veranderen? Ik heb in de netwerkstatus gekeken onder 'ondersteuning'waar verschillende adressen staan: IP adres, gateway, subnetnasker, fysiek adres.
 
Ga eens naar:
http://192.168.100.1/
eventueel aanloggen met:
user - admin
password - motorola
Ik zou nu graag uit het tabblad signal de signaalwaarden, en uit het tabblad logs de items uit de logfile weten.

Mees de Roo
 
Wat is het mac-adres en hoe kan ik dat veranderen? Ik heb in de netwerkstatus gekeken onder 'ondersteuning'waar verschillende adressen staan: IP adres, gateway, subnetnasker, fysiek adres.


- weggehaald - eigen probleem
 
Last edited by a moderator:
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen elke keer draadjes ( willen ) omzetten
Dat noemen ze verkeerde zuinigheid :wink:
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_0 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7A341 Safari/528.16
 
Ik heb geen mobiel internet voor mijn mininote. Daarom sluit ik hem thuis af en toe even aan om windows te laten updaten.


weggehaald ivm ondankbaarheid !
 
Last edited by a moderator:
Spartagek said:
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen elke keer draadjes ( willen ) omzetten

Dat noemen ze verkeerde zuinigheid :wink:
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_0 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7A341 Safari/528.16

Persoonlijk zou ik het 'oordelen' noemen zonder de reden ervan te kennen.
Waarom zou ik allerlei aparaten aanschaffen als ik mijn mininote 1 of 2 keer per week alleen maar hoef te laten updaten? De kabel verwisselen is een kwestie van 5 seconden. Hij hoeft het ook niet te begrijpen, het is mijn manier. Bovendien heeft hij geen idee wat mijn situatie is. Ik zoek naar oplossingen die in mijn situatie mogelijk zijn, niet naar hoe anderen over de dingen denken. :wink:

In mijn geval is er blijkbaar iets met mijn mininote want voorheen was er niets aan de hand. Dus probeer ik erachter te komen want er nu aan de hand is zodat hij het weer doet zoals voorheen
 
eigen initiatief wordt niet op prijs gesteld



Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/31.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Last edited by a moderator:
de stekkers zijn niet echt berekend op vaak wisselen.
Hierdoor komt er eerder storing.
En verder kan je een probleem op diverse manieren uitleggen.
Er worden oplossingen verstrek op vrijwillige basis.
Daarbij 'krijg' je tips die al dan niet behulpzaam zijn
Lekker laten gaan dus... dan maar problemen. Zolang het bij mezelf maar goed is, zie ik verder geen noodzaak de juiste tips meer te geven ;) Ik zie mezelf al 2 à 3 keer per week deze handelingen doen en dan gaan klagen dat het niet altijd werkt en koppig volhouden dat het niet aan de 'wisselmethode' ligt... het devies luidt altijd: meer computers op je modem? Gebruik een router. Het is niet voor niets!

Maar goed... dan maar niet. It ain't my loss :)
 
Last edited by a moderator:
Persoonlijk zou ik het 'oordelen' noemen zonder de reden ervan te kennen.
Waarom zou ik allerlei aparaten aanschaffen als ik mijn mininote 1 of 2 keer per week alleen maar hoef te laten updaten? De kabel verwisselen is een kwestie van 5 seconden. Hij hoeft het ook niet te begrijpen, het is mijn manier. Bovendien heeft hij geen idee wat mijn situatie is. Ik zoek naar oplossingen die in mijn situatie mogelijk zijn, niet naar hoe anderen over de dingen denken. :wink:

In mijn geval is er blijkbaar iets met mijn mininote want voorheen was er niets aan de hand. Dus probeer ik erachter te komen want er nu aan de hand is zodat hij het weer doet zoals voorheen

onder het motto afgesloten hoofdstuk

kook lekker gaar in je eigen soepje, en regel het lekker.

ik heb hier geen zin in. mijn berichten zelf wel weggehaald ...

stank voor dank
 
Niets stank voor dank. Mijn mininote deed het steeds goed totdat Ziggo aan het netwerk ging knutslen. Toen had ik verbindingsproblemen. Het probleem zit hem dan in de verbinding, niet in de kabels. Dus probeer ik erachter te komen wat het verbindingsprobleem is. Dat zijn dus duidelijk niet de kabels.

Dat er daarnaast tips worden gegeven om een router of ander middel te gebruiken om niet de kabels steeds te moeten vervangen is een andere zaak. Dat heeft niets met mijn verbindingsprobleem zelf te maken. Die tips zou ik ter harte nemen. Maar ik kan aan de tekst bijna voelen op wat voor manier sommigen hier communiceren. En dat voelt niet als vrijblijvend. Sommigen zitten hier ook naar elkaar te 'praten' zoals mensen vaak achter andermans rug over een ander praten. Punt is alleen dat die ander het hier alleen wel kan lezen.

Spartagek en Brammetje zijn voor mij twee van die mensen die niet vrijblijvend tips geven. Als hen iets niet aan staat stoppen ze ermee. Gelukkig zijn er hier ook mensen die wel vrijblijvend tips geven. Dank aan die mensen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top